Første treningsøkten gjennomført i svangerskapet!

GlaJenta88

Elsker forumet
Å, det var så digg å endelig svette litt igjen!! Men, nå ligger jeg her. Dødssliten :dead: Og angrer egentlig. Skulle nok heller ha prioritert husarbeid og ærender, for nå tror jeg at jeg må sove dupp. Forventet egentlig et rush av endorfiner og adrenalin, ikke totalt utmattelse.. Gah! Og bursdagsinnkjøp/besøk og klesvask ble nedprioritert. Fest skal jeg liksom på i kveld og.. Kjære tid.
Noen må sende meg litt energiii..:angelic:

Vil gjerne gi deg litt av min energi men dessverre sofa tjeneste siden jeg stå opp i dag :(

Men så godt du hadde en bra trenings dag da :) har ikke trena på kjempe lenge . Prøv å hvile litt så håper jeg energi kommer :)
Kos deg på festen :)

Jeg tror jeg har sendt deg all energien min. Har iallefall ikke noen energi igjen. Burde lagt meg for minst en time siden, men måtte bare se ferdig en film med kjæresten. Blir ikke så mye kvalitetstid nå som jeg sovner før 21.00 hver kveld.

Altså.. Jeg la sammen klær og fikk unnagjort klesvask, men så sovnet jeg igjen og våknet NÅ. Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal fortelle det til venninna mi som ikke så snurten av meg på bursdagsfesten. Mulig jeg må fortelle hemmeligheten rett og slett.. Hellan. Men er relativt uthvilt da! Og sulten ;)

Det skal ikke være lett :-) jeg har heldigvis sagt det til mine nærmeste og syntes det er veldig okei, for da har jeg noen og snakke med.
Jeg trener på treningsstudio men har bare vært et par ganger. Men har gått 2-4 turer i uka i skog og mark/litt bratt fjell turer, men da trengte også jeg og hvile eller sove etterpå. Så man må nesten bare gjøre det som føles greit :-) med mann barn, jobb og hus er det ikke alltid så enkelt å prioritere treningen heller nå som man blir så utslitt. Lykke til Jenter :D

Trente i dag, da var det en uke side sist. Kjenner ikke igjen meg selv. Trener jo helst 4-6 ganger i uka. Blir jo selvfølgelig sliten når jeg har pleid å trene etter jobb og legging av eldste, men det e4 ingenting i forhold til denne trøttheten og kvalmen. Gleder meg så til det går over altså..

Back
Topp