Første treningsøkt!

Pocolocoen

Flørter med forumet
Tilgangsansvarlig
Påskekyllingene 2020
Da er jeg ferdig med første crossfit økt etter sommeren og svangerskapet! Det gikk veldig fint :) var litt tyngre men det er nok mest pga treningspause siden mai :p

Noen andre som er igang med trening etter sommeren? :)

Jeg stratet opp løpingen igjen nå fpr 2 uker siden etter pause siden starten av mai:D

Men jeg løper da og er nå oppe i 14km pr dag 5 dager i uken:happy: tar det bittelitt rolig for å ungå melkesyre. Men holder fremdeles makspuls. Kroppen stopper som regel løpingen når jeg bikker 25 uker. Da starter vel bekkenløsningen som vanlig og jeg må over til basseng.
Treningen er kjempeviktig for meg da jeg går fort opp i vekt.
Nå er jeg 50kg, men bikker alltid 80 før fødsel:eek::confused:

Jeg har trent gjennom hele sommeren, ellers tror jeg det hadde vært ekstremt tungt å komme i gang igjen. Min form både øker og synker veldig raskt, så regelmessig kondisjonstrening er viktig for meg. Vet ikke hvordan det blir utover i svangerskapet, men merker nå at jeg er "slappere" enn før. Blir mye fortere andpusten og det føles som jeg er blitt veldig mye dårligere trent. Skal sjekke jernnivåene, det kan ha sammenheng med det.

Jeg har trena 2 ganger i uka den siste mnd - styrketrening for det meste. Begynte å verke i bekkenet nemlig men nå har det gitt seg :happy:

Har vært så kvalm, trøtt og sliten at det er dårlig med trening... Men jeg går turer med hunden:happy:

Har ikke trent noe særlig enda. Dagene flyrniæog jeg sliter virkelig med å finne tid energi og motivasjon til det. Men jeg har begynt å gå på fjellet rett ved her jeg bor. Opp til det første vannet bruker jeg ca 40 minutter. Bratt stigning heøe veien

Har trent som vanlig hele tiden :)
Løping og styrke ca 6 dager i uken.
Er ikke dårlig om morran, så jeg trener alltid før ungene står opp / før jobb :)

Løp til dagen før fødsel sist, håper på det samme nå

Var på god vei tilbake på trening etter flere operasjoner og opphol. Men nå er jeg helt slått ut av trøtthet, utmattelse og kvalme. Føler ikke jeg klarer noen ting. Skikkelig kjipt, så håper det kommer seg :)

Jeg misunner dere som har energi til å trene! Jeg har såvidt energi til å gjennomføre en dag på jobb...

Da er jeg ferdig med første crossfit økt etter sommeren og svangerskapet! Det gikk veldig fint :) var litt tyngre men det er nok mest pga treningspause siden mai :p

Noen andre som er igang med trening etter sommeren? :)

Med første trente jeg crossfit frem til 1 mnd før jeg fødte, tenker det var veldig fint for svangerskapet! Det var jobb, sove på sofa, våkne for trening, og sove igjen Men er ikke kommet i gang etter, så nå blir det mer stillesitting. Stå på!

Var flink å trene en gang i uken med pt, men etter jeg ble gravid, ihvertfall de 3 siste ukene så har jeg slitt sånn med bekkenet at jeg har ikke turt å trene :oops: men så er jeg ganske pysete av meg også da :wacky:

Er vandt til å trene mye styrke, men fra jeg ble gravid så har det vært oppussing omtrent daglig. Føler jeg får greit nok med trening ut av det. Gleder meg til å få tid til å trene styrke på senter igjen :cheers

Back
Topp