Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men venter litt før jeg bestiller. Synes det er litt kos å kike på utstyr og klær
og - spiren skal jo sitte!!Jeg har også kost meg med shopping.Omg føler meg litt gal da jeg mistet i uke 18 sist. Men hallo nå skal spira sitte så da starter mann med shopping. Kjøpte 3i1 bedside seng til bebisen. har sååå lyst til og shoppe masse bebisklær
Omg føler meg litt gal da jeg mistet i uke 18 sist. Men hallo nå skal spira sitte så da starter mann med shopping. Kjøpte 3i1 bedside seng til bebisen. har sååå lyst til og shoppe masse bebisklær

den kan heves så man slipper de klossene under senga ved forkjølelse eller annet hvor de skal ligge litt høyere med hodet
vognpose, bilstol, bilstolpose, babygym, ammepute som var gull verdt for meg og sikkert mye annet som ligger inne i boden den var smart, lurt å kunne heve jaJeg skal kjøpe Chicco next2me dream bedside sengden kan heves så man slipper de klossene under senga ved forkjølelse eller annet hvor de skal ligge litt høyere med hodet
Lyst til å kjøpe en haug ting selv. Har masse etter frøkna her enda. Bl.a. bugaboo fox. Den beholder vivognpose, bilstol, bilstolpose, babygym, ammepute som var gull verdt for meg og sikkert mye annet som ligger inne i boden
![]()
Jeg skal kjøpe Chicco next2me dream bedside sengden kan heves så man slipper de klossene under senga ved forkjølelse eller annet hvor de skal ligge litt høyere med hodet
Lyst til å kjøpe en haug ting selv. Har masse etter frøkna her enda. Bl.a. bugaboo fox. Den beholder vivognpose, bilstol, bilstolpose, babygym, ammepute som var gull verdt for meg og sikkert mye annet som ligger inne i boden
![]()
jeg elsket å samsove med jenten min som nå er 11 år. Med sånn bedside crib så blir jo det nesten helt det samme, bare enda tryggere. Så det er smartJeg har også tidligere kjøpt chicco next 2 me, ligger fortsatt innpakket. Var alt for kjapp til å handle sist, dvs før ultralyd. Denne gangen venter jeg til da, så kommer jeg til å go nuts shopping ❤
Hørt mye positivt om samsoving, men føler chicco er tryggere. Blir spennende