Første time uke 10 eller 15?:/

Krepsen89

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!
Pga ferie så må jeg visst enten ta første svangerskapskontroll i uke 10, eller ikke før uke 15. Jeg tenker at uke 15 blir ganske knapt ift å søke om oul?
Hva ville dere gjort? Vil jo helst hos min egen lege. Hva er det meningen å gjøre når fastlegen har sommerferie de aktuelle ukene?
 
Uke 10:) skal være mellom uke 10-12 første kontroll :)
 
Jordmor sa til meg at mellom uke 8 og 12 kunne jeg få første k8ntroll, så uke 10 høres jo perfekt ut :)
 
Ta i uke 10
 
Har sendt forespørsel om time når jeg er enten 10+0 (eller 10+3 ifølge tidlig ul, men den terminen følger jeg egentlig ikke.)
 
Jeg var på første i går og er bare 6+3... Men måtte bli sånn pga min og legens ferie... Men skal tilbake og ta blodprøvene 17/8, da er jeg 12+6(tror jeg)..
 
Hadde første hos fastlege denne veka. 8+0. Så hadde valgt veke 10 ja. :)
 
Tror det blir nærmere uke 15 her, men blodprøvene tok jeg for noen uker siden hos en turnuslege siden min lege er på ferie til ut i august :)
 
Uke 10, helt klart :')
 
Hadde jeg kunne valgt hadde jeg tatt i uke 10:) vi fikk også beskjed (som andre har nevnt før her) at vi ikke får kontroll hos lege eller jordmor før en gang mellom uke 12-16..med tanke på oul i uke 17-19 syns jeg det er alt for nærmt oul.. Og at det er lenge å vente på å få en ekstra bekreftelse.
Men men, vi har bestillt time på volvat til UL neste uke, for å se om alt er bra, og om det er mer enn 1 der inne:) siden jeg har tvillinger fra før av..
 
Back
Topp