Har første time til jm i dag <3 Gleder meg såå! Det blir bare en samtale, utfylling av helseskjema og rekvisisjon til blodprøver i dag, men synes det er godt å starte opp igjen!
Flere som har vært til jm?
Flere som har vært til jm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I hvilken uke var dere når dere når dere ringte for å bestille time hos jordmor?
I hvilken uke var dere når dere når dere ringte for å bestille time hos jordmor?
Skulle egentlig hatt med, men hadde glemt å kjøpe uringlassHei ja jeg har hatt en samtale. Skal tilbake uke 12. Veldig god følelse. Neste time skal jeg ha med urinprøve. Vet ikke om du skulle det idag?
Kos deg masse
Jeg Takka nei til alle papirene denne gangen! Har alt fra to første så trenger ikke enda merJeg var der forrige uke, da var det utfylling av helseskjema, og test av blodptostent og blodtrykk. Fikk haugevis med gravidblekker, og søkte om fødeplass og time til UL☺
Så koselig!Jeg har også vært hos JM i dag! Spennende! Veldig hyggelig dame som ønsket mange kontroller. Neste kontroll uke 14 og i mellomtiden må jeg innom legen og skal ha en tul. Så nå skjer det mye en mnds tid!
Mi jm fikk vite det i uke 6, men vi avtalte ikke time før uke 10 og fikk da time etter noen dager bare ☺I hvilken uke var dere når dere når dere ringte for å bestille time hos jordmor?