Første time til jm

Lærerspiren

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Har første time til jm i dag <3 Gleder meg såå! Det blir bare en samtale, utfylling av helseskjema og rekvisisjon til blodprøver i dag, men synes det er godt å starte opp igjen!
Flere som har vært til jm? :)

Hei ja jeg har hatt en samtale. Skal tilbake uke 12. Veldig god følelse. Neste time skal jeg ha med urinprøve. Vet ikke om du skulle det idag?
Kos deg masse

Så spennende :) Vi har bare jordmor en dag i uka i den kommunen jeg bor, så første svangerskapskontroll er hos lege. Jeg skal dit 1.februar (uke 11), for å ta blodprøver, fylle ut helsekort og sjekke urinprøve, så legges det vel en plan om når jeg skal til lege og når til jordmor. Spennende tider :)

Jeg var der forrige uke, da var det utfylling av helseskjema, og test av blodptostent og blodtrykk. Fikk haugevis med gravidblekker, og søkte om fødeplass og time til UL☺

Nei jeg fikk så lite utav det sist! Så har ikke kontaktet helsestasjon. Får se om jeg gjør det, men man må vel ikke til jordmor.

Var i forrige uke hos lege, var da 10 uker. Skal til jordmor når jeg er i uke 14, enda en eeevighet til :p

Jeg var hos jordmor i dag. Fylte videre ut papirer og fikk mange fine brosjyrer. :) på slutten fikk jeg høre hjertelyden. Helt fantastisk. Jordmor trodde ikke vi kom til å høre den da jeg er 9+5, men sterk og klar hjertelyd kom tydelig fram etter litt leting. :D

Jeg har også vært hos JM i dag! Spennende! Veldig hyggelig dame som ønsket mange kontroller. Neste kontroll uke 14 og i mellomtiden må jeg innom legen og skal ha en tul. Så nå skjer det mye en mnds tid!

I hvilken uke var dere når dere når dere ringte for å bestille time hos jordmor?

I hvilken uke var dere når dere når dere ringte for å bestille time hos jordmor?

Jeg tok kontakt når jeg bare var 5+2, og fikk time nå førstkommende torsdag (10+5).

Jeg har hittil hatt 2 kontroller hos legen min, jeg er 7+5 i dag.
Jeg er henvist til regelmessige samtaler med jordmor på sykehuset, så jeg dropper nok jm på helsestasjonen.
Kommer nok til å ha flesteparten av kontrollene hos legen, det blir vel hver tredje uke :)

Ikke våre hos jm enda, heller ikke lege. Skal til lege 3 februar, tenkte å ringe jm imorgen å bestille time.
Er bare 8 uker på vei, tror ikke jeg var hos jm sist svangerskap før i uke 16/17.

Hei ja jeg har hatt en samtale. Skal tilbake uke 12. Veldig god følelse. Neste time skal jeg ha med urinprøve. Vet ikke om du skulle det idag?
Kos deg masse
Skulle egentlig hatt med, men hadde glemt å kjøpe uringlass

Jeg var der forrige uke, da var det utfylling av helseskjema, og test av blodptostent og blodtrykk. Fikk haugevis med gravidblekker, og søkte om fødeplass og time til UL☺
Jeg Takka nei til alle papirene denne gangen! Har alt fra to første så trenger ikke enda mer

Jeg har også vært hos JM i dag! Spennende! Veldig hyggelig dame som ønsket mange kontroller. Neste kontroll uke 14 og i mellomtiden må jeg innom legen og skal ha en tul. Så nå skjer det mye en mnds tid!
Så koselig! :) Vi var på ul i går <3 Tiden går så fort!

Mi jm fikk vite det i uke 6, men vi avtalte ikke time før uke 10 og fikk da time etter noen dager bare ☺

Back
Topp