Første time med jordmor....

Baby_om_bord

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Eg skal på første time med jordmor på neste fredag, og lurer på om det er vanlig å ha med mannen? Eg huskar ikkje kva vi gjorde med forrigemann, er så lenge sida:p
Mannen har veldig lyst å vere med, men lurer på om det er vanleg og om andre har med seg mannen sin :happy::happy:

Jeg skal ta med samboer da jeg skal dit i midten av desember :) han skal få slippe å være med til legen, men første jordmortime vil jeg ha han med på :)

Eg skal på første time med jordmor på neste fredag, og lurer på om det er vanlig å ha med mannen? Eg huskar ikkje kva vi gjorde med forrigemann, er så lenge sida:p
Mannen har veldig lyst å vere med, men lurer på om det er vanleg og om andre har med seg mannen sin :happy::happy:
Mannen min var med på første timen sist jeg var gravid. Koselig om han vil være med da! Mannen min har ikke noe behov for å være med på annet enn UL. Hadde han ønsket det så hadde jeg tatt han med hver gang, men da han ikke har behov for det eller at jeg heller ikke har behov for å ha han med så blir det nok sånn denne gangen.

Gjør det som passer for dere. Det er ingen som vil reagere på det ene eller det andre :) Det er deres baby og deres opplevelse :)

Mannen var med første timen sist. Helt unødvendig. Men på ul er han alltid med :)

Tenker det er koselig å ha han med. Men tenker kansje det er vanskeligere å bortforklare kvifor vi er på helsestasjonen dersom vi møter noen vi kjenner :p det jo hemmelig enda..

Pappaen skal være med når jeg drar på første kontroll :) gleder seg veldig :)

Dersom han har lyst til å være med så blir han med :) vi skal ikke til jordmor før etter at nyheten er fortalt så da gjør det ingen ting om noen ser oss :p

Mannen ville være med på alt sist, selv om det ikke var nødvendig. Veldig koselig syns jeg, og så fikk han muligheten til å spørre litt.

Her vil mannen gjerne være med på første svangerskapskontroll, så det skal han få lov til. Jeg syns det er veldig koselig at han vil være med. Selv om det kan dreie seg en del om meg så er det jo også en del om vårt felles barn noe som jeg tenker at han vil ha like mye utbytte av :)

Veldig koselig time med jordmor i dag, og mannen var med! ;) ingen kjente på venterommet, så vi slapp å bortforklare det:D:D

Han ønsker å bli med :) Han kan få bli med på de kontrollene han har mulighet for.

Min var med på første time sist. Også var han le på en time der vi snakket om fødselen.
Han blir med nå om han tilfeldigvis har senvakt eller fri når jeg skal på timen :)

Min mann skal være med på UL, ellers går jeg alene til jordmor nå :happy: sannsynligvis blir han med på de siste kontrollene slik som sist :happy:

Klart han blir med hvis han har lyst! Det ar valgfritt:)

Back
Topp