Chriistiinax
Forelsket i forumet
I Morgen har jeg første time og er 12 uker på vei [emoji4] har time kl 13, Skal jeg ha med morgenurin eller utpå dagen urin?[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor må man ha morgenurin? Om jeg må oppbevare den kjølig må jeg ha den i kjøleskapet hjemme, og reise hjemmom før jeg skal til legen - noe som betyr at jeg må ta betydelig mer fri fra jobb... Jeg hadde tenkt å bare ta med beholder og ta urinprøven rett før jeg dro til legen, jeg.
Jeg fikk ikke beskjed om at den må være kald. Aldri fått beskjed om det i tidligere svangerskap heller... Lurer på hbordan jeg skal løse dette merker jeg! Hehe.
Ja da har jeg gjort feil i hele mitt forrige svangerskap hvertfall... huff!Alle urinprøver uansett årsak skal oppbevares kjølig.
Jeg har bare puttet glasset i en matboks sammen med en zip-lock pose med isbiter. Da kan du bare ha den i veska til du skal til legen..Hrm. Da må jeg kanskje satse på å ha den med på jobb og putte i en matboks eller noe i kjøleskapet, og håpe at nysgjerrige kolleger holder fingrene av fatet. Det er travelt nok å komme seg til legen i arbeidstiden om man ikke skal måtte svinge hjemom også først.
Jeg har bare puttet glasset i en matboks sammen med en zip-lock pose med isbiter. Da kan du bare ha den i veska til du skal til legen..