Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker siden du ikke er så langt på vei enda så tviler litt men ingen aning :-/
Er ganske sikker på at du skal ha med urinprøve daDe skal teste urinen ca hver 4.uke, enten hos lege eller jordmor, noe som stemmer godt med at jeg var hos legen i uke 6, skal til jordmor nå i uke 10, og legen igjen i uke 14.
![]()
Jeg fikk beskjed om å ha med urinprøve til jordmor![]()
Da hadde jeg hørt på de andre og tatt med og ikke hørt på meg10 uker i morgen, så da tar jeg den med for sikkerhets skyld!![]()
Jeg fikk også beskjed om å ta det med meg, og jeg skal først når jeg er 8+1![]()
Ja, veldig rart egentlig. Kan jo være de bare glemte det, så lurt at du tenker litt lengreJa, tenker jeg tar den med![]()
Synes i grunn det er litt merkelig at jeg ikke fikk noe beskjed om det..
Ja du skal ha med urinprøve hver eneste gangSkal til jordmor for første gang i morgen og gleder meg veldig!
Men, skal jeg ha med en urinprøve? Er det noen som vet?
Hadde tenkt å ringe i dag og høre, men så surrette som jeg er om dagen glemte jeg det![]()
Ja du skal ha med urinprøve hver eneste gang![]()
Du trenger ikke ta med det, du kan ta en der hvis du vil.
Det er bare når det skal sjekkes om man er gravid at man bør ha morgenurin.
Ellers går det fint å vaske seg litt med et vått papir der, og ta prøven på do når du har time der.
Da slipper du evt. å lagre urinen kaldt også, hvis timen er litt utpå dagen.![]()
Det må du nok ha med, med mindre timen er så tidlig på morgenen at du kan holde deg fra å gå på do til du kommer dit![]()

De skal vel bare sjekke om du har sukker i urinen, og om du har det kan det være fare for svangerskapsdiabetes. Og da trenger det ikke være den første urinen. Du trenger ikke vente til den blir helt utvannet heller, men andre runde holder sikkert lengeHaha, DET skjer ikke!Klarer så vidt å komme meg ut av senga uten å tisse på meg!
![]()
Jeg har kjøpt urinprøve-glass på apoteket. Men de er ikke så nøye på hva du leverer iHva tar dere med urinen i? Jeg har bestilt urinprøvegreier på ebay - men de har ikke kommet enda.... Kan man bare bruke et vasket "matglass"? Hva gjør dere?