Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva burde jeg forvente? Skriver denne litt sent, men har blandet datoer og oppdaget at jordmorbesøk var imorgen og ikke onsdag!![]()
Noe det kan lønne seg å spørre om? Har aldri vært hos jordmor før, så om noen har noe input er det hyggelig å dele!![]()
Man burde bruke første urinen den morgenen, derav morgenurin.Kan man ikke ta urinprøven der borte? Har ikke noen sånne urin glass..?
Hva het jordmora du fikk??Jeg hadde første jordmortime i går og hadde ingen peiling på hva jeg gikk til, men som de andre sier så styrte jordmor timen (men det var god tid til å stille egne spørsmål også).
Hadde med urinprøve, hun sjekket blodtrykk og fant hjertelyden. Hun spurte masse spørsmål og vi snakket om tanker rundt graviditet, fødsel, pappaen etc. Fikk noen brosjyrer og en del generell info.
Lykke til! Oppdater oss på hvordan det gikk da.![]()
Yvonne, hun var kjempehyggelig.Hva het jordmora du fikk??![]()
Joda, om man ikke har med så kan man få tisse i en kopp derKan man ikke ta urinprøven der borte? Har ikke noen sånne urin glass..?
Tror det var henne jeg hadde sist! Hun var kjempe hyggelig da hvertfall!Yvonne, hun var kjempehyggelig.![]()
Enda 5 uker igjen til første jordmortime her. Gleder meg til å komme så langt at det blir litt mer jevnlige kontroller![]()