Jeg har fått første time hos jordmor i uke 9+3,får man høre hjertelyden da? Er mitt fjerde sv.skap,men åtte år siden sist,så husker jo nesten ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeyJeg fikk høre hjertelyden i uke 9 forrige svangerskapMen jordmor lovet ikke at jeg kom til å høre noe, for det var ikke sikkert babyen hadde kommet nok opp fra bekkenet
Venter på time til tidlig ul grunnet høyrisikosvangerskap,så får jo uansett vit da om alt er bra,noe jeg har en god følelse på at det er ogsåLegen jeg var hos ville ikke prøve engang i uke 8. Jordmor fant ikke hjertelyden i uke 16. Er litt overvektig da, og hadde morkaken på forsiden, så ultralyden halvannen uke senere viste jo at alt var i orden. Greit å være forberedt på at de kanskje ikke vil prøve av slike årsaker, eller at de faktisk ikke finner hjertelyden og at det er normalt![]()
Venter på time til tidlig ul grunnet høyrisikosvangerskap,så får jo uansett vit da om alt er bra,noe jeg har en god følelse på at det er også![]()
Det er santDet er det jo sikkert, men kan være skremmende å oppleve at man prøver og ikke finner hjertelyd, og derfor er det ikke alle som vil prøve så tidlig![]()