Første time hos jordmor

Poteten

Glad i forumet
Da har vi vært til jordmor, og fått et etterlengtet tegn på at det er liv der inne enda. Jeg blir så nervøs i forkant av sånt! 156 slag i minuttet :) Trodde den hadde sluttet å vokse, selv om jeg ser at magen har blitt litt større, så er den jo helt myk, og det føles som det bare er flesk, men hun fant nå livmora  :)

Var egentlig veldig greit å gå til jordmor, fikk masse tips blant annet til ferie i sommer. Kunne gjerne gått oftere til henne, men de vil at vi går annenhver gang til lege og jordmor her, de har så mange å ta seg av. Hvordan er det hos dere?

Så er det jo perfekt å være lærer på denne tiden, siste dag i morgen før en lang ferie (avspasering!). Også kommer jeg forhåpentligvis tilbake med litt mage etter ferien, er ikke så mange som vet om det lille mirakelet enda :)

Godt å høre hjerte da! :D Jeg ska til jordmor på tirsdag... må si jeg er spent! 
Ei venninne av meg gikk kun til jordmor. Hu droppa legetimene helt, fordi legen hennes ikke var helt komfortabel med gravide. Det er du som bestemmer. Jeg velger anna hver gang fordi jeg bare elsker legen min :) Men om du vil gå til jordmor så gjør du det :)

Jeg hadde kun jordmor forrige gang. Tok blodprøver hos fastlegen da.
Denne gangen vet jeg ikke. Er veldig fornøyd med jordmor, så tror nok det blir henne. Har kun vært hos lege enda.

Æ gjør d samme som sist, går t lege å jordmor annen hver gang

Back
Topp