Første time hos jordmor *puh*

LadyInDesguise

Forelsket i forumet
Har vært på første time hos jm i dag : ) Har bare vært hos lege til nå. Var veldig deilig å snakke med ei jm igjen! Hadde med meg sønnen min på 2,5 år, og det gikk kjempefint : ) Han var sååå flink! Satt i ro hele tiden, maste ikke noe og ble kjempeglad da han fikk høre "lyden til babyen" : )
Ja, for jeg fikk høre fosterlyden. Den lå på 155 slag i minuttet og livmorkanten kjennes én fingerbredde under navlen. Jeg ble såååå glad, for jeg har vært så bekymra...igjen. Så det var veldig godt å høre at alt er normalt, at det vokser og at hjertet slår hardt og fint : ) Kjempeletta!
Jm mente jeg nok kunne kjenne bevegelser jevnlig om et par uker. Og hun regnet meg til å være 13 uker imårra : ) Jeg har nå fått flere termindatoer mellom 22. og 27. mai. Blir sikkert juni-barn, da jeg fødte sønnen min 2 uker på overtid... Men jeg holder meg her inne, har jo termin i mai : )

så herlig

skal bestille meg time hos jm i morgen jeg!

Jeg skal i morgen:-)

Lykke til, simsa : D Rådhuset? Der var jeg i dag, MEGA-fornøyd med jm! Hadde henne noe gjennom sist sv.skap også : )

LadyInDesguise skrev:
Lykke til, simsa : D Rådhuset? Der var jeg i dag, MEGA-fornøyd med jm! Hadde henne noe gjennom sist sv.skap også : )

Skal på helsestasjonen på Lena jeg:-)

Åååååja, stemmer ; )

Så kjekt at det gikk fint :D Var også hos JM i dag.. Ho va så pratsom og grei. Var der inne i 1,5 time og tiden bare fløy avgårde. Fikk klem når eg skulle gå og alt. :) Mye kjekkere enn å gå til lege. Hjertelyden låg på 160 her. Banket som bare det. :)

Så gøy at alt gikk fint, du må holde deg her inne, er jo her du hører til :rolleyes:

Back
Topp