Første time hos jordmor i dag!

Jegerfruen

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei alle sammen!

Har omsider rotet meg til å dra til jordmoren :hilarious: Er 14+6 nå, og kjenner jeg tar det meste mye roligere enn med førstemann! Var godt over 12 uker før jeg bestilte time til fastlegen også.
Men hos jordmoren fikk jeg senket skuldrene når jeg fikk høre en sterk og fin hjertelyd:Heartred Er også veldig heldig med jormoren min, da hun er en helt fantastisk person som det er lett å snakke med!
Nå ser jeg fram til OUL rett etter nyttårsaften- blir det :Heartblue eller :Heartpink mon tro? :love7

Ha en fin lørdags kveld videre folkens!:happy7
 
  • Liker
Reactions: Pio
Så bra :)
Jeg skal til jordmor om halvannen uke og gleder meg veldig. Tok kontroller hos hun forrige svangerskap og likte henne utrolig godt.
Gleder meg også veldig til OUL. Spent på om det er en lillebror eller lillesøster på vei :)
 
Herlig!! Spent jeg også på første timen hos JM.

Legen snakka om i uke 16 var neste kontroll, for meg er uke 16 midt i romjula.. så usikker på å ta kontakt å høre om time før jula, eller etter nyttår:) JM har sikkert tanker om det :)
 
Så spennende :love017
Var hos jordmor selv i dag, til tross for at jeg er kun 11+3. Hadde på forhånd tenkt å spørre henne om hun kunne brukt doppler for å høre etter hjertelyd før jeg kom dit. Men de hadde akkurat fått seg et bærbart ultralyd apparat, så jeg var den første hun hadde testet det på. Kvaliteten var dårlig, men jeg kunne se en aktiv liten krabat som vifta med armene :Heartred er så glad for at hun hadde ultralydapparat, for hjertelyden med doppleren klarte hun ikke å finne :hungry:
 
Så godt det må være! Er selv veldig spent på første kontroll om en uke, da er jeg er nesten 14uker :)
 
Back
Topp