Første time hos JM ❤

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Hadde første time hos JM i dag og for en flott time! Følte meg virkelig hørt og sett den timen jeg var der :) er 14+3 i følge tidlig ultralyd og 15+0 i følge mens termin :)

Gått opp 5kg, noe jeg ikke skulle tenke på, da jeg slutta å røyke og snuse 1 mai :p så JM syns jeg har vært flink som ikke hadde gått opp mer hehe!

Fikk snakket en del om forie svangerskap og fødsel kontra tanker nå :) fikk masse fint å lese på og den lille hadde 140 slag i minuttet ❤

En flott time :D

Det hørtes ut som enn veldig fin time ,gått å føle seg sett å hørt :)
Hvordan var det med hjerteslag igjenn,med tanke på kjønn? Husker ikke hva som kunne være typisk gutt/jente :) fikk målt 160 hos jordmor igår å jeg er 90% sikker på att det er jente:p

Det hørtes ut som enn veldig fin time ,gått å føle seg sett å hørt :)
Hvordan var det med hjerteslag igjenn,med tanke på kjønn? Husker ikke hva som kunne være typisk gutt/jente :) fikk målt 160 hos jordmor igår å jeg er 90% sikker på att det er jente:p

Lurer på om 140 og opp tilsier jente og rundt 120 gutt :) føler på jente her også :) datteren min lå på ca 140 hun også :)

Hadde første time hos JM i dag og for en flott time! Følte meg virkelig hørt og sett den timen jeg var der :) er 14+3 i følge tidlig ultralyd og 15+0 i følge mens termin :)

Gått opp 5kg, noe jeg ikke skulle tenke på, da jeg slutta å røyke og snuse 1 mai :p så JM syns jeg har vært flink som ikke hadde gått opp mer hehe!

Fikk snakket en del om forie svangerskap og fødsel kontra tanker nå :) fikk masse fint å lese på og den lille hadde 140 slag i minuttet ❤

En flott time :D

Jeg var hos jordmor i går og vår lille hadde også 140 slag i minuttet. Nå begynner jeg å tro det er en guttemann vi får :)

Lurer på om 140 og opp tilsier jente og rundt 120 gutt :) føler på jente her også :) datteren min lå på ca 140 hun også :)

Spennende:) jeg må grave litt i rotet å se hvordan storesøskene låg ann. Har både gutt å jente så det kan jo være noe i det med høy/lav hjerterytme :)

Last edited:
hjertelyden var på 159 sist og 156 første gangen, men både lege og jeg er ganske sikker på at det er gutt :-) ser slik ut i følge tul

Så bra at du sitter igjen med en god følelse etter besøk hos jordmor :)
Så sterk du har vært som har sluttet med snus og røyk! :)

Tusen takk dere :)

Skal på UL på torsdag og veldig spent om vi får se hva som er inni der :)

Så kjekt! :-) vi skal i morgen for første gang, tips til hva vi kan spørre om? Førstegangsgravid her. Vet ikke hva jeg kan forvente. :-) er 13+5. Håper vi får høre hjerteslag.

Så kjekt! :-) vi skal i morgen for første gang, tips til hva vi kan spørre om? Førstegangsgravid her. Vet ikke hva jeg kan forvente. :-) er 13+5. Håper vi får høre hjerteslag.
Bare spørr om alt dere lurer på! Ingen spørsmål er dumme :) skriv eventuelt ting ned så dere husker det :)

Back
Topp