Første tegn på liv i magen!

Jeg gleder meg :) Med første kjente jeg ikke noe før uke 19 tror jeg det var. Forrige gang kjente jeg i uke 14, så satser på det er uke 14 denne gangen også.
 
Wææ, jeg også gruer meg litt til dette, ser for meg at jeg syns det er ubehagelig og litt sånn alienfølelse:oops: og det er ihvertfall ikke noen som får ta på magen, det utgår altså. Er ikke typen som "bjudar på" akkurat:p Svigerinna mi ble sur når jeg ikke ville ta på magen hennes sist. Altså.. Alle er ikke like glad i kroppskontakt liksom;) Men det blir vel sikkert greit etterhvert da, og betryggende å kjenne at det er noe der inne :)
 
Kjente ett spark når jeg var 16uker sist så kom jeg til rundt 19-20uker og ta tokk det seg opp❤ Kjenner fortsatt spark jeg da :p fantomspark.... Er så sykt irriterende :eek: Gleder meg til å kjenner ekte spark og bevegelser igjen, husker jeg skilte lille på foten sist ❤
 
Har kjent bevegelser i 2-3 kvelder nå. En slags leamus nedi livmora :) Er 13+0 i dag. Var hos jordmor og hørte på hjertelyd i dag, og hun sa at det var veldig tidlig å kunne kjenne liv allerede nå, men hun var enig i at det hørtes ut som bevegelser fra fosteret når jeg beskrev hva jeg kjente, når og i hvilken sammenheng :)
 
Har kjent bevegelser i 2-3 kvelder nå. En slags leamus nedi livmora :) Er 13+0 i dag. Var hos jordmor og hørte på hjertelyd i dag, og hun sa at det var veldig tidlig å kunne kjenne liv allerede nå, men hun var enig i at det hørtes ut som bevegelser fra fosteret når jeg beskrev hva jeg kjente, når og i hvilken sammenheng :)

ÅH så gøy ! ! er 12+0 i dag . gleder meg sånn til å kjenne liv inni der :blob10
Sist kjentes det først som små "bobler".. spent på hvordan følelsen blir nå!
 
Sist tror jeg ikke jeg kjente noe før nesten uke 20. Husker ikke helt. Hadde morkaka foran. Håpa så på at jeg ikke skulle ha morkaka foran denne gangen slik at jeg fikk kjenne liv litt tidligere, men den er foran denne gangen også. Typisk :p

Men gleder meg veldig til å kjenne liv da :)
 
Har kjent bevegelser i 2-3 kvelder nå. En slags leamus nedi livmora :) Er 13+0 i dag. Var hos jordmor og hørte på hjertelyd i dag, og hun sa at det var veldig tidlig å kunne kjenne liv allerede nå, men hun var enig i at det hørtes ut som bevegelser fra fosteret når jeg beskrev hva jeg kjente, når og i hvilken sammenheng :)

Så morsomt! Gleder meg veldig til å kjenne bevegelse! :)
 
Føler jeg har kjent noe noen dager i det siste, spesielt på kveldene. Føles som luftboble, fiskehale ish. Har tenkt at det bare må være hjernen som spiller meg et puss foreløpig.. hadde jo fantomspark i evigheter etter graviditeten og:p
Man blir jo å kjenne litt ekstra etter og. Er 13+2 :)
 
Jeg har kjent liv noen dager nå <3 "leamus" følelse! Tenkte ikke over det først, men når jeg kjente det et par ganger iløpet av samme kveld innså jeg plutselig hva det var! <3 :) Såå koslig! :D er 14 uker idag :)
 
Har morkake bak denne gangen. Gleder meg :)
 
Gleder meg også!!! Samtidig så husker jeg hvor stresset jeg ble dersom jeg ikke kjente like mye spark hver dag[emoji31]
 
Begynner å lure på om det er babyen jeg kjenner her. Merket det første gang i går, 11+6, så synes det er fryktelig tidlig, men. [emoji53] Klarer virkelig ikke å beskrive følelsen, men kjenner det helt øverst i livmoren og det dukker opp nå og da, gjerne flere ganger etter hverandre. Men vet ikke jeg, tør ikke å si sikkert at jeg kjenner liv liksom. [emoji13]
 
Begynner å lure på om det er babyen jeg kjenner her. Merket det første gang i går, 11+6, så synes det er fryktelig tidlig, men. [emoji53] Klarer virkelig ikke å beskrive følelsen, men kjenner det helt øverst i livmoren og det dukker opp nå og da, gjerne flere ganger etter hverandre. Men vet ikke jeg, tør ikke å si sikkert at jeg kjenner liv liksom. [emoji13]
Jeg kjenner også noe akkurat der, men regner med at det er tarmbevegelser. 13+6
 
Jeg kjenner også noe akkurat der, men regner med at det er tarmbevegelser. 13+6
Synes liksom ikke det minner om det heller, men hva vet vel jeg. Sikkert bare noe sånt. [emoji12]
 
Dere som har kjent det før..dere sier bobler :p jeg kjenner masse bobler, men tror helt ærlig det er tarmene:happy::woot: hvordan vet man forskjell? Ca 15 uker akkurat idag.
 
Har kjent noen få små "puff", ligner på slik som man kjenner når man kjenner pulsen på halsen eller håndleddet. Vet ikke om det er babyen eller om det er luft, men aldri kjent lignende. Er 15+3. Spennende :)
 
Back
Topp