Første tegn på graviditet?

En kveld jeg pusset tennene i uke 3 eller noe, begynte jeg og blø i tannkjøttet og tenkte: oj, kanskje jeg er gravid! Og så lo jeg av meg selv, og skrev deretter et innlegg på babyverden om hvor sprøe tanker ei som ønsker barn har. Alle avvik tolkes som symptomer. [:D]

Men så svarte noen andre med at det faktisk kunne være et tegn, og at de hadde også blødninger i tannkjøttet gjennom hele svangerskapet. Og det stemte jo det. [:)]

Jeg hadde forøvrig en generell følelse av å være gravid.

Fikk beskjed av min synske sønn om at det var en lillesøster i maagen min[;)]
Så ble jeg kvalm og fikk MEGA store pupper[:D]

Fikk bare en trang til å teste selv om vi ikke prøvde. Testet før IKM og jommen ble det positivt. [8D] 

Egentlig ganske sykt ettersom vi har prøvd så lenge, men jeg visste at jeg var gravid morgenen etter vi laga babyen. Da var jeg faktisk så sikker at jeg nesten informerte veninner om det (fikk en sånn ting vi ikke vet om deg mail, et av spørsmåla der var: "hva gjorde du i går?" Jeg skrev først" laga baby" men så tenkte jeg det kanskje var å selge skinnet før bjørnen var skutt, så jeg endra det til "det vil vise seg".)

Men jaggu hadde jeg rett altså. Men testa ikke før 2 uker etter når hoftene begynnte å skape seg da, så mitt første symptom var bekkenløsning [:(]

Forsinket mens (noe jeg hadde hatt hver mnd siste halvåret), ømme bryster og generell følelse av at jeg var gravid :))

Var vel egentlig bare en følelse jeg fikk av at jeg måtte ta en test, den var postiv[:D] Vi hadde egentlig ingen planer om barn riktig ennå og jeg gikk på mini-piller. Uka etter kom tretthet og sinnsykt ømme pupper[8D]

Hehe, husker hele uken da jeg testet positiv. Vi var allerede prøvere og ventet mensen på slutten av uka.

På tirsdagen begynte menslignende smerter som var ganske ubehagelige. Tok 2 billigtester på torsdagen som begge var svak svak positive. Ville ikke helt tro på det da.

Kjøpte så 2 clearblue + 1 digital. Tok den ene testen på lørdag fortsatt svak og ingen mensen. Tok siste test med morgenurin på søndag, den var også svak. Brukte så digitalen på neste urin som kom(skulle på jobb den dagen) og den visste GRAVID.

Kunne ikke helt tro det, men var veldig glad[:)]

Visste det egentlig bare, så fikk jeg ikke mens, å det var ikke noe sjokk. Så testa dagen etter å da var den posetiv![:D] 

murring i magen!! kjente det igjen fra sist jeg var gravid, og var ikke i tvil kvelden før jeg testa[:D]

KVALME!!

Jeg ble kvalm, tro det eller ei, bare dager etter befruktning. Skulle bare kjøre av ferje - og herreguuud jeg ble kvalm! Og slik er jeg jo aldri! Og testen var positiv 1,5 uke etterpå[;)]

Jeg var en del svimmel men var helt sikker på at det var pga at jeg hadde jobba på spreng hele sommeren, og attpåtil var jeg litt kvalm, MEN det var i den tiden vi reiste på ferietur, så trodde jeg var bilsyk...[:D]

Vondt i korsryggen - akkurat sann jeg merket det sist gang også [:D]

Hadde stikkinger i magen og hadde bare en feeling... Tok jo positiv test da jeg var 3+5 da så rakk ikke merke så mye før jeg fant det ut [:D]

Jeg var fire dager over tida (jeg har ekstrem presis mens) og hadde vanlige menssmerter. Første dagen hadde jeg en bitteliten blødning men det var også alt. jeg begynte å lukte lunta og tok testen da jeg var fire dager over. den lyste positiv etter to sekunder!

jeg merket noen dager etter at vi hadde oss at jeg var gravid,tru det eller ei,men jeg fikk aldri mensen i det hele tatt,sa hele tiden at jeg var bombesikker på at jeg var gravid,tok en test den var negativ,jeg sa jat jeg fortsatt er gravid 2 dager senere var testen positiv:)

jeg hadde nok rett ja:)

vi hadde sex uten noen form for beskyttelse så var jo egentlig veldig klar over at jeg mest sannsynlig var gravid, er veldig fruktbar[:D] så da mensen ikke kom så var det egentlig ikke en veldig stor overraskelse[:D] men veldig veldig stas selv om[:D]

Jeg hadde først positiv EL-test, pga uregelmessig mens. Tror det gikk to dager så var jeg KVALM, ble bilsyk for første gang i mitt liv. Skjønte det nok ganske fort da... ;)

Ble egentlig bare trøtt å virrete.. glemsk også! Så tok en test når jeg hadde gått 4 dager over, og den var positiv [:D]  Kvalmen kom etterhvert [:'(]

Back
Topp