Første tann

Kaffekanna

Glad i forumet
Junibollene 2023
Straks 6 mnd, og nå popper det opp en liten perle nede i kjeven. Stas!

Flere med tenner?
 
2 tenner nede her:) Første kom ved 4,5 mnd og så en til et par uker senere! Gikk fint når de kom og nå for så vidt, men hender han biter til hvis han begynner å bli mett:happy090
 
2 tenner nede her:) Første kom ved 4,5 mnd og så en til et par uker senere! Gikk fint når de kom og nå for så vidt, men hender han biter til hvis han begynner å bli mett:happy090
Ja, ikke gledet meg så mye til tenner, selv om jeg bare delammer blir det biting her og:jimlad:
 
Fikk to tenner nede da hun var 4,5 mnd, tror de oppe er på vei da hun sikler som et uvær igjen... blitt litt biting, men heldigvis ikke vært så ille enda :facepalm:
 
6 mnd i dag og har fått 4 tenner allerede. (2 nede og to oppe). Mye uro den uka det kommer ny tann, men når de har poppet ut roer det seg. Veldig opptatt av å putte fingrene i munnen og kjenner på nesten hele tiden.
 
Fikk 2 tenner nede når ho va 3 mnd:) kom med 2 dagers mellomrom... storebror va like tidlig ute han å:)
 
To tenner nede kom en liten uke før - og en liten uke etter 6-månedersdagen. Kjempestas synes jeg! :happy:
 
Back
Topp