Første tann!

Mary Evelyn

Glad i forumet
Og jeg som trodde det skulle ta flere mnd til den kom opp! Lillebror er 4 mnd tidligere enn storebror

Så gøy:-)

Så moro. :)

* æpp'n *

Så gøy. Her venter vi i spenning. Slever og klør noe voldsomt og har gjort det nesten siden hun ble født.

Samme her! Håper han slipper for mye ubehag ift dette. Sønnen til ei venninne av meg har vært skikkelig plaget .. Mye gråt og uro.

Samme her! Håper han slipper for mye ubehag ift dette. Sønnen til ei venninne av meg har vært skikkelig plaget .. Mye gråt og uro.

Han her har vært urolig hele tiden og er fortsatt små grinete, så merker vel ikke noe når tennene kommer. Men det kan jo være lenge til de kommer også. Men uansett blir spennende. Kjenner av og til i munnen om det er noe der :p

Så gøy :D gratulerer med første tann i hus!

William har to tenner i munnen !!! De var ikke der når jeg sjekket sist. Stakkars , ikke rart han har klødd så fælt !
Jippiii!!! Så gøy :D

Var i forrige uke.. Har tydeligvis ikke sett godt nok etter:-/ har nok vært noe der en liten stund.

Kan barnet bli mere trøtt ved tannutbrudd? W er veldig trøtt nå om dagen... Han har litt ubehag stakkars lille gull !;-/

Back
Topp