Første tann

Papillon

Elsker forumet
Snuppa vår fikk sin første tann onsdag i forrige uke! Litt senere enn søsknene, men jeg er glad den endelig kom igjennom, for det var endel sutring på forhånd. Mange tenner enda hos dere?

Ida fikk di to første tennene når hun var 3 mnd gammel. å nå nylig kom det 4 tenner oppe på 2 uker, merket såvidt litt på humøret at de kom. sov fortsatt hele natten. 

Her brøt første tann endelig igjennom på fredag og jeg tror den neste er på vei igjennom den også :) ca 2 måneder tidligere enn knerten som var nesten 9 måneder da første tannen kom. Her har det vært litt surving og uro så håper det blir bedre når neste tannen også kommer :)

Her kom de en etter en. En lørdag 17 mars og en søndag 18mars:) litt klaging var det men ikke noe mer.

Ingen tenner på noen av guttene enda.. treiginger..

Ingen tenner enda, men tror kanskje jeg så at det var kommet hull i tannkjøttet i dag :) Er umulig å få se inni der :P Hun blir så sinna!!!!! Får dunke med skjeen i morgen og høre om det har kommet noe opp i løpet av natten :)

Linn0308 skrev:
Ida fikk di to første tennene når hun var 3 mnd gammel. å nå nylig kom det 4 tenner oppe på 2 uker, merket såvidt litt på humøret at de kom. sov fortsatt hele natten. 

Oj! Det var mange tenner allerede 
Så heldig at hun har vært så rolig da. Vi merker ikke kjempemasse til det vi heller og hun sover godt om natten, men like før og mens de bryter igjennom er hun litt sutrete. Det er vel ikke mer enn normalt, bare jeg som er bortskjemt med en rolig unge denne gangen. 

Her er det ingen tenner. Lillegutt har hatt diare nå i fem dager, så mormor foreslo at det skyldes tannfrembrudd. Men her kommer det bare bæsj, ingen tann!

Ingen tenner her heller! Mini er 8mnd i dag, har vært mange bløte bæsjebleier i det siste! Kanskje det kommer en tann i morgen ;)

Her har snuppa fått 6 tenner, 4 oppe og 2 nede. Hun er rimelig grinete og vi slipper ikke inn i munnen for å kjenne så jeg mistenker at det ligger flere på lur som plutselig popper ut. De 2 siste tennene kom jo med knapt 4 dagers mellomrom :)

Back
Topp