første tann!!

20092012

Glad i forumet
Da har Nicolaigull fått sin første tann, nede til venstre, såååå søt liten hvit tann som stikker opp[:)][:)][:)]
Den var ikke der i mårest, men da vi skulle legge han isted (litt sutrete idag/kveld) hadde den kommet[:)]

(..å dette er heeeeelt sikkert like morro for dere som for meg.......! hihi[8D][8D])

Så artig [:)]
Her ser jeg en liten antydning til første tann nede, og kjenner såvitt noe også [:)]

samme som her da, kjenner helt klart at den har "brutt igjennom", ser også noe hvitt, men det tar vel muligens laaaang tid før den kommer helt opp vil jeg tro[:)] morro altså! knøttene våres har blitt store!![:D][:D]

grattis :D
da er det bare å ta i bruk tannbørste [8D]

hihi ja...det var det....
når begynner man med det egentlig...??
vi har fått tannkrem da, i div. gratispakker[:)]

ville begynt med en gang jeg da [:)]

ORIGINAL: Linda_22

grattus!..så moro! store lille gutten!
på 6mnd-kontrollen på helsestasjonen fikk vi utdelt tannbørste, og fikk beskjed om å begynne med en gang den første tanna kommer..både for å venne til gode vaner og for tannhygienen! [;)]
-og ble anbefalt fluortannkrem (0,1%fluor trooor jeg)

ORIGINAL: Linda_22

Her begynte vi for en måned siden, det for å vende han til at det skal pusses. Han smiler hver gang, og er like før han ler når jeg pusser oppe. Etterpå får han selv lov å pusse [;)]

Her kan du se antydningene til hele 5 tenner nede hos Thea nå..2 litt mer en de 3 andre da..Men det var kanskje ikke så rart hun var sinna og full i feber sist helg da [8|]

Gratulerer med første tann[:)]
Tannpuss med tannkrem begynner du med så fort tanna er fremme.

Emma har fått 2 stk nede,men her er det fler på gang.[:)]

Back
Topp