Første symptomer???

Pink_Lady

Betatt av forumet
Hei lurer på hva deres første tegn var før dere testet positivt? Dere som har ømme/stikking i puppene hvor tidlig kjente dere det? Jeg er ca 6 dpo og puppene føles tunge og i går stakk det skikkelig i dem i noen timer på kvelden, jeg bruker aldri å merke noe i puppene ved mens eller el. Også er jeg ganske fuktig/våt nedentil (sorry detaljer) mer en vanlig, litt sånn melkeaktig utflod. Noen flere? Litt spennende det her ja :)

Jeg merka at puppene var ømme men det pleier de bli ved mens. Ellers så merka jeg humørsvingninger, eller rettere sagt mannen merka dem :-)
Har egentlig ikke andre symptomer enn ømme bryst og uteblitt mens, hadde håpt jeg kunne få fler symptomer :/

Hei lurer på hva deres første tegn var før dere testet positivt? Dere som har ømme/stikking i puppene hvor tidlig kjente dere det? Jeg er ca 6 dpo og puppene føles tunge og i går stakk det skikkelig i dem i noen timer på kvelden, jeg bruker aldri å merke noe i puppene ved mens eller el. Også er jeg ganske fuktig/våt nedentil (sorry detaljer) mer en vanlig, litt sånn melkeaktig utflod. Noen flere? Litt spennende det her ja :)

Ingen syptomer før positiv test. Tok egentlig en test pga jeg skulle reise bort i helga og ville bare forsikre meg. Så va jeg vist gravid

Første tegn her var også ømme pupper. Det pleier jeg ikke ha ved mensen og ble mistenksom. Så tok jeg en test samme kveld, og den var veldig svak positiv. Da var jeg ca 9dpo dersom utrekningen min stemmer.

Hadde samme tegn som før mensen, ømme pupper og søtsug så tenkte ikke at det var noe uvanlig :P

Ømme pupper, murringer og migrene

Ømme pupper, masse murring og tissa hele tiden...
Egentlig litt samme som før mensen :p

Ømme pupper kom noen dager før ikm. Det som gjorde at jeg mistenkte graviditet var at jeg var så forferdelig trøtt og svingete i humøret, og jeg var tørst hele tiden.

Håper disse tunge og ømme puppene mine og økt utflod er forde jeg er gravid, har veldig lyst å komme inn i denne termin gruppa :happy: Er også mer trøtt en vanlig.

Ekstremt såre brystvorter fra 3 dpo, og helt anderledes enn de ulidelige smertene jeg har i brystene ved andre sykluser. Økt luktesans og murringer som kjentes ut som menssmerter men som var litt anderledes og gikk over etter et par sekunder fikk meg til å begynne å lure. Fra 12 dpo hadde jeg sterke ilninger og strekninger i lysken når jeg nøs, hostet, lo eller strakk meg. Så fikk jeg intenst lyst på kikerter på ALT. Skjønte egentlig at det hadde klaffet før positiv test men turte samtidig ikke å håpe.

Hadde egentlig ingen symptomer. Venter på både murringer og ømme pupper, men de kom ikke før samme dag som jeg testet positivt.
Men jeg fikk luktesans ca 4 dpo. Jeg er vanligvis IKKE var på lukt, så jeg skjønte at noe var anderledes da jeg kunne merke parfymelukten til folk som gikk forbi meg på gata..

5+0 idag og vært kvalm i natt og når jeg sto opp.

Har også stikkinger i puppene som kommer av og til, og litt mensmurringer. Har også en ekstrem luktesans :)

Spent på neste uke, har fått ekstrem svangerskapskvalme i hvert svangerskap før, og det har komt helt plutselig når jeg begynner på uke 6-7. Hååååper og krysser alt jeg kan for å slippe unna, vil kunne jobbe litt lenger denne gang sånn at tida går fortere til termin :)

Kvalm, ømmebryst, sjøsyk følelse og mensmurringer... Det kan også være bivirkning av lutinus..

Uteblitt mens og sykt ømme pupper! Og helt greie humørsvigninger! Stakkars mannen ;) Men har hatt veldig vondt i hodet, noen andre som har det?

Mine første tegn er mye murringer og "jobbing" nederst i magen, sterk luktesans, lett kvalme og meget følsom, gråter jo hele tiden! :p

Back
Topp