Første syklus og eggløsning etter senabort

Bkno7561870

Andre møte med forumet
Himmelbarn
Hei! Jeg har skrevet flere innlegg her inne, men ønsker fortsatt å lese om andres erfaringer :)

33 år, ingen barn. Senabort uke 14 for 6 uker siden pga gigant omphalocele. Hatt min første mens som kom 5 uker etter aborten. Den varte i ca. 5 dager og var litt kraftigere enn vanlig med litt rester. Hadde oppfølgningstime med lege fra Rikshospitalet på mandag, der hun anbefalte meg å vente en mensen fordi jeg hadde litt rester på første mens. Vi ventet også på svar fra genetikerne, men fikk dessverre beskjed om at de hadde "mistet" morkaken min på sykehuset og fikk ikke tatt prøvene. Veldig skuffende!

Mitt spørsmål: Jeg tester nå for å sjekke om jeg får normal eggløsning i denne syklusen sånn at jeg er forberedt på neste. Når fikk dere eggløsning etter første mens, og når fikk dere eggløsning etter andre mens? Jeg er på syklusdag 10 og har fått HØY på clerblue monitor fire dager på rad nå.

Jeg gikk rett inn i stabil syklus på 28-30 dager. EL rundt dag 14. MEN - jeg opplevde å ha mange rare symptomer både rundt EL og mens de første syklusene. Vet jo selvfølgelig ikke, men opplevde litt at kroppen «strevde» litt med syklusen og kanskje ikke var helt klar for å bli gravid? Selvfølgelig bare en tolkning fra meg, men det var iallfall noe som føltes litt i ulage. Hadde så en kjemisk i PP3 etter MA (uke 12), etterfulgt av en syklus uten EL. Da jeg fikk mensen igjen begynte jeg på letrozol som jeg gikk på i to sykluser før jeg ble gravid i den tredje (tok ikke letrozol da). 29+0 nå :Heartpink

Back
Topp