Første svangerskapskontroll

Frkd

Glad i forumet
Sommerfuglene
❤Januarlykke 2022❤
Når har dere første svangerskapskontroll? :)

Skal ha første 10+5 :) reiser på ferie dagen etter, ellers hadde jeg kanskje tatt den en uke senere

Var på første kontroll hos legen når jeg var rett over 7 uker på vei. Så skal jeg ha første jordmor time når jeg er 14 uker :) pluss UL 6+3 8+0 og 10+3.

Last edited:
Var hos legen i uke 7, jordmor i uke 8 og tul i uke 9. Har neste kontroll hos legen i uke 12 og jordmor i uke 16 :D ble gående mellom jordmor og lege pga ferieavvikling :oops:

Var hos legen rett etter positiv test, for å henvises til tul. Har vært på to tul + skal i dag 12+1. Skal til jordmor når jeg er i uke 24, fordi hun kommer tilbake fra permisjon da:)

Jeg var hos jordmor 9+1 (er 11+3 i dag),men har ennå ikke vært his lege. Måtte avlyse time forrige uke pga ventekarantene. Skal ha ny time når jeg er 12+1.

Skal i neste uke når jeg er 8+5 :happy: Skal til legen da, så blir bare for blodprøver og en liten sniktitt på ultralydaparatet. Kjekt når en gynekolog vikarierer som fastlege! :woot:

Skal til legen når eg er 12+2.

Har fått time hos legen i starten av juli. Skal da være 12+3 :)

Har time hos legen 2/7. da er jeg 11+6 :)

Jeg hadde første skikkelige svangerskapskontroll idag hos lege. Jeg har vært hos lege og to ultralyder tidligere, men først idag vi laga helseskjema for gravide og tok blodprøver. Fikk høre hjertelyd med doppler, det var betryggende og godt:Heartred Jeg er 11+3 idag, neste ultralyd på tirsdag (på avdeling for fostermedisin).

Første time hos lege 12. juli, da er jeg forhåpentligvis 12+0. :happy:

Back
Topp