Har dette neste uke hos legen. Hvordan foregår det? Er det noe viktig jeg må tenke på før jeg drar ditt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk å ta med en urinprøveHar dette neste uke hos legen. Hvordan foregår det? Er det noe viktig jeg må tenke på før jeg drar ditt?![]()
Kan også være greit å ta med en plastmappe å ha helsekort og diverse i! Skriv opp eventuelle spørsmål du vil ha svar på og ta med Enig, kjempelurt å skrive opp alt man lurer på! Jeg hadde alltid en liten liste med ting liggende sammen med Helsekortet sist.Husk å ta med en urinprøveKan også være greit å ta med en plastmappe å ha helsekort og diverse i! Skriv opp eventuelle spørsmål du vil ha svar på og ta med
![]()
Hvis du liker best å veie deg hjemme istedenfor at de skal gjøre det, så kan du gjøre det ig skrive ned.Er det noe viktig jeg må tenke på før jeg drar ditt?![]()
Jeg fikk beskjed om å veie meg der fordi det var den vekten de skulle bruke..Enig, kjempelurt å skrive opp alt man lurer på! Jeg hadde alltid en liten liste med ting liggende sammen med Helsekortet sist.
Hvis du liker best å veie deg hjemme istedenfor at de skal gjøre det, så kan du gjøre det ig skrive ned.
Å. Min jordmor sa "vil du veie deg hjemme?" "Ja, ok", og til fastlegen sa jeg "jeg har veid meg hjemme." "Ja vel." Jeg veier meg på morgenen før frokost, og får helt fnatt av å tenke på om jeg har forskjellig mengde klær på meg fra gang til gang eller drukket mer vann eller noe sånt.Jeg fikk beskjed om å veie meg der fordi det var den vekten de skulle bruke..
Uansett er det sikkert lurt å bruke samme vekta samme veien.