Hadde 1. kontroll 3. oktober da jeg var 8 uker. Lege var veldig stressa av seg, og virket smått irritert på at jeg hadde kommet inn så «tidlig», selv om det var de på kontoret som mente jeg skulle inn da

Fylte ikke ut helsekort på timen, sjekket ut kun hvite blodceller (vært forhøyet lenge) og D-vitamin (veldig lavt) og tidlig ultralyd. Mareritt når hun holdt på å lete og spurte når jeg hadde tatt test og om jeg hadde tatt flere! Var sikker på at hun ikke fant noe

Likevel, der var han/hun - den lille bønna mi med det bittelille lyset som flikra intenst i midten!

Pga praksis på skolen og jobb skal jeg ikke tilbake før den 13. november! Er da ifølge mine beregninger 14+1 som jeg synes kanskje er litt sent for det som skal være den «offisielle» 1. svangerskapskontrollen
Kjenner jeg gruer meg noe forferdelig, spesielt med tanke på hvor «stressa» legen min virka, men har ikke mulighet til å finne noen andre... Men magen vokser og har ikke hatt noen blødninger eller uvanlige smerter så vi krysser fingrene og håper det går bra