Første svangerskapskontroll

Emilie2015

Glad i forumet
Desemberglede 2015
I hvilken uke går dere på første svangerskapskontroll? :) Går dere til lege eller jordmor?

Jeg skal når jeg er 11+2. Første kontroll blir hos legen, og så ser jeg om jeg bytter litt mellom lege og jordmor :)

I uke 12! Deretter er det ca annenhver gang hos lege og jordmor [emoji5]
Liker best å gå til jordmor, hun har best tid [emoji846]

Jeg var til første kontroll i dag. Er 7+4 (i følge TUL), men 8+2 i følg mens. Legen sa han fulgte mens frem til OUL. Kommer til å ta kontrollene hos legen jeg :)

Jeg skal neste uke (er da 7+4).
Litt usikker på om jeg skal til jm denne gang, er så veldig glad i fastlegen min (tidligere fødselslege). MEN, jm har mye bedre tid da, så det blir i så fall et savn... tipper det blir en kombinasjon... :)

Jeg skal til legen i uke 10+4[emoji254] Har en av de herligste legene i min kommune, men kommer nok til å gå til jordmor også bare for å ha prøvd det også [emoji5]

Var Igår, 7+4, , skal i uke 13 neste gang
Går kun til jordmor.

Var i uke 9 (for samtale og fylle ut helsekortet) skal inn på neste i uke 12 [emoji4] Går kun til jordmor [emoji5]

Skal til legen 7+0, også blir det mest sansynlig jordmor etter det[emoji4]

Jeg skal ikke til lege før jeg er 14+4:eek: Har vært til lege tidligere for kvalmestillende og sykemelding, var da 5+3. Men ble ikke ordnet noe helsekort eller noe.. Skulle få neste time i posten, og fikk da brev med dato 1. November.. Syns det er fryktelig lenge til:wideyed:

Jeg skal ikke til lege før jeg er 14+4:eek: Har vært til lege tidligere for kvalmestillende og sykemelding, var da 5+3. Men ble ikke ordnet noe helsekort eller noe.. Skulle få neste time i posten, og fikk da brev med dato 1. November.. Syns det er fryktelig lenge til:wideyed:

Jeg var første gang 19.9, og skal ikke før 20.11 igjen :( synes også det er utrolig lenge å vente! :sorry:

Har ikke bestilt noe enda, men skal på tul når jeg er 13 uker på vei, så bestiller jeg legetime uken etter til blodprøver osv, så bestiller jeg til jordmor tenker jeg :)

Hadde ikke fastlegen min vert i permisjon nå ville jeg gått til henne, men nå blir det jordmor alle gangene bortsett fra den første :)

Jeg skal første gang til legen når jeg er 12 uker. Så tar jeg annenhver gang lege og jordmor. Jordmor blir forhåpentligvis samme som med de to forrige og der har jeg tid til å prate, mens legen har ul-apparat slik at jeg får sett den lille mer enn bare oul[emoji5] funket fint sist!

Back
Topp