Første svangerskapskontroll

Milla92

Elsker forumet
Hvem ringer jeg først? Lege eller jordmor?[emoji14]
Jeg vil helst ha de fleste kontrollene hos jordmor, men nå man ha første hos lege mtp blodprøver og diverse[emoji4]?

Hvem ringer jeg først? Lege eller jordmor?[emoji14]
Jeg vil helst ha de fleste kontrollene hos jordmor, men nå man ha første hos lege mtp blodprøver og diverse[emoji4]?

Det kan du velge selv :) Jeg hadde første svangerskapskontroll med fastlege, men skal ta bl.prøvene hos Jm etter uke 12.

Det er opp til deg. Jeg valgte fastlege fordi jeg uansett hadde andre ting jeg ville sjekke hos legen, så ta tok vi det i samme slengen. Det blir jordmor neste gang, så får vi se framover. For meg spiller kjemi med lege og jordmor også inn.

Jeg var på første i uke 12 hos fastlegen. Neste blir i uke 19 hos jordmor :) Tenkte å bare se det an etterpå

Jeg går bare til jm så lenge det ikke er behov for annet :)

Jeg var først hos lege da jeg fikk positiv test. Er førstegangs, så tenkte det var greit med en tur til legen. Så hadde jeg vanlig kontroll hos jordmor i uke 12. Var da på legekontoret for å ta blodprøver etter timen. Tenker å ta alle kontrollene hos jordmor, men kommer an på hvordan formen blir [emoji4] Har iallfall neste time hos jordmor i uke 25

Jeg skal på førstr i morgen hos jordmor :) har fått helsekort og sånn allerede av legen, men det var i uke 5, så ble jo ikke tatt alle prøver tror jeg, men vet at jordmor på helsestasjon ikke tar noen blodprøver :)

Back
Topp