Lillespire i magen<3
Flørter med forumet
Jeg bestilte idag til jeg er 8+3, men begynte å tenke over at det kanskje var litt i tidligste laget?
Nårtid hadde du første kontrollen?
Nårtid hadde du første kontrollen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vil jeg tro ble seint.. Syntes også at uke 12 ville blitt seint, så dermed tok jeg nå før jeg er 9 uker. Var hos lege da jeg var 5 uker på vei pga lavt stoffskifte og medisindosering, så blir jo bare 3, nesten 4 uker siden sist.. Aha, fulle lister da sannsynlig hos legen?Hadde første kontroll 13+4, det ble for sent spør du meg.. kom langt bak i køen til jordmor.. bestilte time når jeg var 5 uker på vei.. fikk ikke time før av legen..
Vurderer selv å ta en tul, men er ikke sikker på nårtid det skal bli. Bør isåfall bli neste uke, men da spørs det om jeg får noe time, for vi har ikke snakket spesielt om det. Har jo også lyst til å faktisk vite at det er liv der inne før man skal ha første kontrollen..Når bestiller dere? Jeg er 5+3, men har ikke bestilt enda. Vil egentlig vente til etter tul 6+4, så jeg først får se om det er noe der...
Ja, du kan gå til både lege og jordmor, men tar noen ganger litt lenger tid å få time hos jordmorJeg var innom legen i uke 4+3.. Så ska jeg tilbake i uke 8 mentr jeg d var er det bare å ringe jordmor i kommunen å få time der og?
neida, det er ikke seint... men om du føler det er seint så tar du kontakt med fastlegen din og får tatt blodprøvene som du skal ta før den tid... ;-)Jordmor har ferie i hele juli, så jeg får ikke dratt dit før i uke 13! Er det altfor sent?
Jeg kjenner jeg er litt bekymra for å dra så sent! Hva er ulempen med å dra så sent?