lihhhnn
Elsker forumet
Idag har jeg vært på min første svangerskapskontroll, og er egentlig ganske så sjokkert over hvordan det var.
Sist graviditet fant jeg ikke ut at jeg var gravid før enn i uke 22+2. Å følte det ble gjort så mye på første time der.
Vi fylte bare ut papir på vekt og arbeidsprosent. Å da var vi ferdige!
Legen var veldig beskymret for vekten min å hun viste ikke hva hun kunne gjøre for å finne ut av vekttapet mitt(gått ned ca40kg på ett år uten grunn) fikk ny time i uke 24. Å ultralyd i uke 18.
Fikk svangerskapskontroll idag pga at vi er litt usikre på hvor langt vi er på vei, siden siste mens var ganske rar.
Er i følge terminkalkulatoren i uke 9+1 nå!
Flere som føler det sånn?
Trodde man skulle lytte til magen for å høre om man hører hjertelyd å måle magen å sånne ting.
Jeg er ganske blank når det gjelder svangerskapskontroll så tidlig.
Sist graviditet fant jeg ikke ut at jeg var gravid før enn i uke 22+2. Å følte det ble gjort så mye på første time der.
Vi fylte bare ut papir på vekt og arbeidsprosent. Å da var vi ferdige!
Legen var veldig beskymret for vekten min å hun viste ikke hva hun kunne gjøre for å finne ut av vekttapet mitt(gått ned ca40kg på ett år uten grunn) fikk ny time i uke 24. Å ultralyd i uke 18.
Fikk svangerskapskontroll idag pga at vi er litt usikre på hvor langt vi er på vei, siden siste mens var ganske rar.
Er i følge terminkalkulatoren i uke 9+1 nå!
Flere som føler det sånn?
Trodde man skulle lytte til magen for å høre om man hører hjertelyd å måle magen å sånne ting.
Jeg er ganske blank når det gjelder svangerskapskontroll så tidlig.