Første svangerskapskontrolL

Missy

Glad i forumet
Har alle vært på første svangerskapskontroll hos legen? Jeg er 12+2 og har enda ikke vært. Måtte avbestille timen på fred. Har en utrolig travel tid på jobb der jeg ikke kan være vekke akkurat nå, så vurderer Volvat. Mulig teit spm; Henviser Volvat og til jordmoren på helsestasjonen el kun til de hos de?

Jeg har ikke fått noen som henviser meg til jordmor. Måtte kontakte helsestasjonen selv. Ikke noe problem det.

Man må kontakte helsestasjonen selv og få time med mindre man har jordmor på fødeavdelingen man skal føde på.

Skal ha min første hos legen til uken nå. Har helt glemt å ringe til helsestasjonen, måtte det sist gang om en vil ha jordmor. Tenkte å gå annen hver gang til jordmor og lege som sist gang :)

Man må ta kontakt med jordmor selv ja :)
Jeg hadde første kontroll sånn sett hos jordmor, men har vært hos legen to ganger før det, og ul en gang, etter jm-timen i uke 10 har jeg vært en gang til på ul og en gang hos legen :) så er det ny jm-time på mandag :)

Haha, jeg har vært gjennom det en gang tidligere, men husker vist ikke så mye

Så jeg må altså ringe helsestasjonen selv? Det skal jeg gjøre denne uken! så jeg får de samme papirer osv?:) hihi, her må ting inn med teskje

Noen som hAr tatt tidlig ultralyd?:)

Hva med henvisning til ordinær ultralyd? Privat henviser til sykehuset sånn som fastlegen sant? xsmile9xsmile9 Mye spm , hihi.

Vil tro en privat kan henvise, men jeg har i grunnen ikke peiling :p

Back
Topp