Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei Er det bare blodprøver som blir tatt på den kontrollen?Før så het det mellom uke 8-12, noe som henger igjen i bøker, blader og på nett, mens nå må man tilbake etter å ha passert uke 12, om man har den før, så de ser helst at man venter til etter uke 12. For blodprøvene skal nå takes etter uke 12.
Okei Er det bare blodprøver som blir tatt på den kontrollen?
Du tar en urinprøve for å bekrefte graviditeten (formalitet) og en blodprøve for å sjekke jernlager, antistoffer, hiv og all verdens elendighet.
Så fyller dere ut helsekort for gravide. Da svarer du på spørsmål om du har vært gravid før, har noen kjente sykdommer, hvem pappaen er osv.
Du søker også om fødeplass, dvs her i Oslo gjøres iallefall det.
Sånn var iallefall min første kontroll
Ja er det! Har angelsound, men har ikke turt å prøve enda, hehe.. Skal vente til etter kontroll før jeg prøver å finne hjertelydenFint å vite hva man har i vente Hadde vært ekstra kjekt å få lyttet til hjertet for en som trenger litt ekstra bekreftelse
Så rart, her blei blodprøver tatt før uke 12 iallefall..?!Før så het det mellom uke 8-12, noe som henger igjen i bøker, blader og på nett, mens nå må man tilbake etter å ha passert uke 12, om man har den før, så de ser helst at man venter til etter uke 12. For blodprøvene skal nå takes etter uke 12.
Jeg har prøvd uten hellJa er det! Har angelsound, men har ikke turt å prøve enda, hehe.. Skal vente til etter kontroll før jeg prøver å finne hjertelyden