Første svangerskapskontroll ;)

MizzMing

Blir kjent med forumet
I morgen skal jeg på første svangerskapskontroll, er bare 6+4 i morgen, men greit å komme i gang siden jeg skal henvises videre til gyn på sykehus pga risikosvangerskap. Gleder meg, det blir så mer virkelig med en gang man får papirene i hånda ;)
Ellers håper jeg å begynne å jobbe litt igjen denne uken etter å ha vært sykmeldt noen dager forrige uke pga oppkast og kvalme. Tenker det egentlig er mest realistisk å kanskje fortsette med sykmelding i 50%.

Andre skom skal til legen denne uken ?

Lykke til i morgen. Blir nok mer virkelig det hele, når kontrollene er igang ja. Jeg har ikke time før om 2 uker selv. Gleder meg mest med tanke på at jeg etterhvert da vil få tidspunkt for ord. UL

Jeg skal på ul på tirsdag, da er jeg 10+6. Hadde MA i uke 10 sist, så nå vil de sjekke at alt er i orden. Jeg er kjempespent og dritnervøs!!! Gleder meg til jeg er ferdig!

jeg er 9+1 idag, og skal til legen imorra første kontroll. har vært der 2 gng før, men da bare fått sykemeldinger pga kvamle/oppkast og lite tilretteleggng fra sjefa. Men nå har begge det ordnet seg. 
Nå sliter jeg med å skjule magen! 
Skal ha GU imorra, ikke veldig begeistra, men har jo gjort det før så er jo bare å bite tenna igjen å se i taket :P

Jeg hadde en time da jeg var ca 6 uker på vei, da målte han HCG og eller satt opp en ny time til meg som er om ca to uker. Lykke til i morgen:)

Er det vanlig å ha GU på første kontroll? kan ikke huske at jeg hadde det forrige gang ?? usj, nå gruer jeg meg ;( 
Lykke til dere som skal på kontroller ;)

Jeg var på første svangerskapskontroll forrige uke. Var da mellom 7 og 10 uker på vei. Litt usikkert. Men det var ingen gu på min kontroll, det hadde jeg ikke sist gang heller. Tror ikke det er så vanlig lenger...?
Man føler seg riktig så gravid når man spaserer ut igjen med helsekortet :) 

Har første kontrollen min på onsdag, da er jeg 7+2...
Gleder meg denne gangen, har en mye bedre følelse..
Men første kontrollen min blir hos en gynekolog med spesial praksis.
Hadde nemlig ex.u svangerskap i august 2010, måtte akutt inn på sykehuset og fjerne høyre eggleder og i januar i år hadde jeg vanlig spontanabort..
Så denne gangen krysser jeg fingrene for at alt ser bra ut. :)

NiHet skrev:
Har første kontrollen min på onsdag, da er jeg 7+2...
Gleder meg denne gangen, har en mye bedre følelse..
Men første kontrollen min blir hos en gynekolog med spesial praksis.
Hadde nemlig ex.u svangerskap i august 2010, måtte akutt inn på sykehuset og fjerne høyre eggleder og i januar i år hadde jeg vanlig spontanabort..
Så denne gangen krysser jeg fingrene for at alt ser bra ut. :)

Krysser fingrer for at alt er bra ;) Lykke til ;)

Så spennende:) Lykke til.:)

Lykke til:) var selv forrige uke da var jeg 9+3:) Spesielt å være på første timen å få helsekortet i hånden ja:)

Back
Topp