Første svangerskapskontroll...

Rattatai

Glad i forumet
Ser ikke ut til at legen har tid til å ta meg inn før i uke 14[8|] Hadde det ikke vært for blodprøver osv som skal taes hadde det vært fristende å droppe hele legedritten.. Unnskyld meg da som kaster bort den jævla viktige tida di og maser meg til en legetime[:'(] ååå så irritert! Prøvde meg med å bestille time før fellesferien også, men i ferietida kan man jo ikke ta imot pasienter[8|]"Desverre jeg har ferie da, prøv igjen senere.."
Etter denne legetimen tror jeg nok jeg holder meg til jordmor såfremt jeg føler meg i grei form!

Jeg vet at jeg syter nå og at dette bare er en bagatell, men hormonene løper litt løpsk for tida og jeg må ta det ut på noen andre enn mannen min[&o]

legen min og var vanskelig med den første kontrollen, så jeg bestilte meg heller time hos jordmor på helsestasjonen. Ta en tlf til helsestasjonen og hør om de kan ta de blodprøvene du trenger osv, for de skal jo ha lege på huset de og [:)]

Helsestasjonen min er i samme hus som legesenteret mitt, og helsestsjonslegen er en av de på legekontoret, kommer bort ved behov.

JM kan sikkert henvise til blodprøvene, det er jo ikke legen som tar dem uansett.

Kontakt HS og spørr?

Jeg fikk gå i uke 7 og skal igjen i uke 12. Legen mente det var for lenge å vente til uke 12. Heldig jeg da[8D]

Jeg var 9 uker, for legekontoret mitt vil heller ikke vente lenger.

Jeg hadde egentlig gjerne ventet lenger jeg, neste kontroll er normalt sett ultralyden, og deretter kontroll i uke 24.

Jeg skal til jm uke 17 da, men synes at første kontrollen gjerne kunne vært litt senere, så var det ikke så lenge til neste...

Back
Topp