første svangerskapskontroll

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
har jeg vært på idag. han sendte inn henvisning til Ordinær ul idag og [:)]

men jeg trodde han skulle høre etter hjerte, men det gjorde han ikke.. ikke skrev han opp høyde og vekt på meg heller.. [8|]
jeg har jo vært på ul så vet at babyen er der, men hadde vært kjekt å hørt hjertet en gang til..

lurer på om jeg skal kjøpe en sånn doppler.. noen som har sånn? hvor kjøper man det? er det dyrt?

så rart da,eg ska til legen 3 aug og da får eg høre hjertelyden
gleder meg[;)]
slik doopler finner du i tenkiske butikker
eg kjøpte den på sartor ,kostet 300 kr
lykke til snuppi

ORIGINAL: Brannjente

så rart da,eg ska til legen 3 aug og da får eg høre hjertelyden
gleder meg[;)]
slik doopler finner du i tenkiske butikker
eg kjøpte den på sartor ,kostet 300 kr
lykke til snuppi

åå okei tusen takk.. då får eg ta meg en tur [:D]

yeppsi
hihi
prøver og sette meg inn i den eg [;)][;)]

Duste legen min, ville ikke gi meg svangerskaps kontroll eller bestille fødeplass og oul..[:(]

Så nå har jeg tatt kontakt med jordmor på helsestasjonen i min bydel. håper de er litt mer behjelpelig... og at jeg kan få time ganske fort...

hihi vet ikke har ikke testet den helt ut enda
står jo at den ska brukes i fra 12 uker så
enda en stund til da

ORIGINAL: Bina

Duste legen min, ville ikke gi meg svangerskaps kontroll eller bestille fødeplass og oul..[:(]

Så nå har jeg tatt kontakt med jordmor på helsestasjonen i min bydel. håper de er litt mer behjelpelig... og at jeg kan få time ganske fort...

hæ? tuller du?? håper du får mer hjelp fra jordmoren ja!!

ORIGINAL: Knottet2

ORIGINAL: Bina

hæ? tuller du?? håper du får mer hjelp fra jordmoren ja!!
Nei jeg tuller ikke. Legen mente det beste var om jeg fant en jordmor [&:] frustrerende nok og være gravid for første gang. bleh! Det ordner seg alltid for snille piker.

Ikke alle som sjekker hjertelyd så tidlig.

jeg hadde første kontroll i dag, bare 8+6 da, dog hun mener en uke mer, men hun lytta i alle fall ikke enda, naturlig nok.
Har ikke vært på UL heller, så jeg regner med å få første livstegn i form av ordinær uL eller jm-timen som begge kommer i siste halvdel av september...

Var på ul i uke 8 da jeg ble flyttet frem 5 dager. hørte hjerte lyden klart og tydelig [:D]

Back
Topp