S
Sunshine*
Guest
Dere som har vært på første svangerskapskontroll, hva skjedde på den? Hva tok legen opp, og hvilke tester tok dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sunshine*
Jeg har nettopp vært til første kontroll, men legen jeg fikk visste ingenting om graviditet virket det som. Har fyllt ut skjemaet feil, klarte ikke å rekne ut termindato og snakket ikke om noe av det som skal skje framover. I tillegg så klarte hun å rope det ut i gangen at jeg er gravid, og vi har ikke fortalt det til noen enda... Føler meg ikke akkurat tatt vare på i min første graviditet, jeg hadde jo mer kunnskap om det.. [&o]
Jeg har nettopp vært til første kontroll, men legen jeg fikk visste ingenting om graviditet virket det som. Har fyllt ut skjemaet feil, klarte ikke å rekne ut termindato og snakket ikke om noe av det som skal skje framover. I tillegg så klarte hun å rope det ut i gangen at jeg er gravid, og vi har ikke fortalt det til noen enda... Føler meg ikke akkurat tatt vare på i min første graviditet, jeg hadde jo mer kunnskap om det.. [&o]
Ja, tenkte jeg skulle ringe over helgen å mase meg til en annen fastlege [;)]
Men fikk du henvendelse fra fastlege til jordmor, eller tok du kontakt selv?