Første svangerskapskontroll unnagjort

Bekkem

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Da var første svangerskapskontroll unnagjort! Alt dette får alt til å virke litt mer virkelig [emoji173] Litt lavt blodtrykk, og videre gradert sykemelding. Men ellers er kroppen min tipp topp [emoji4]

Klarte selvsagt å falle på siste trinnet ned trappen etterpå *facepalm*. Falt fremover og landet på alle 4 (knær og hender), så tror det var bare stoltheten som ble skadet [emoji85] Tar dagen i dag rolig uansett, kjenner noe skjer i magen, men det gjør man vell når man har sjokkstrammet alle muskler som man ikke har brukt på 3 måneder [emoji23][emoji23]

Så deilig å ha gjennomført første kontrollen[emoji1] håper alt gikk bra etter fallet [emoji173]️

Sitter å venter på min nå på Legesenteret. Gleder meg til å få det unnagjort. Sjekket de om det var liv på noe vis hos deg?

Sitter å venter på min nå på Legesenteret. Gleder meg til å få det unnagjort. Sjekket de om det var liv på noe vis hos deg?

Nei det gjorde de ikke.. Jeg spurte ikke heller siden jeg hørte hjerte med dopler i går, og skal til UL på lørdag [emoji4]

OK. Skal på TUL senere i dag, så får vel vite det da. Men gruer meg sånn... [emoji85] Da får jeg vente litt til da og gå gjennom de andre testene så lenge. Takk for svar [emoji5]

OK. Skal på TUL senere i dag, så får vel vite det da. Men gruer meg sånn... [emoji85] Da får jeg vente litt til da og gå gjennom de andre testene så lenge. Takk for svar [emoji5]

Ja ser den.. Har i det siste grudd meg skikkelig til TUL på lørdag. Så redd noe er galt!
Fant hjertelyden med dopler i går, så føler meg mye bedre, bortsett fra det fallet i trappa da [emoji15]

Lykke til i dag [emoji173]

Da kom jeg hjem etter å ha vært på legevakta. Ringte bare for å ha gjort det, men de ville gjerne ha en kontroll. Lege sjekket med UL, og der lå det en sprellende liten baby, som hadde det helt fint [emoji173] jeg er så lykkelig [emoji173][emoji173]

Da kom jeg hjem etter å ha vært på legevakta. Ringte bare for å ha gjort det, men de ville gjerne ha en kontroll. Lege sjekket med UL, og der lå det en sprellende liten baby, som hadde det helt fint [emoji173] jeg er så lykkelig [emoji173][emoji173]

Hurraaa[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp