Første svangerskapskontroll på helsestasjon

Malloo

Betatt av forumet
Hei! Dere som har hatt første svangerskapskontroll på helsestasjon, hva foregår der utenom alt papirarbeid/prat? Sjekker de at det er liv? Og gjør de gynekologisk undersøkelse osv? :)
 
Jeg var der i uke 6. Sjekket ingenting, fylte ut helsekort, tok blodprøver og bare pratet
 
Jeg var der i uke 6. Sjekket ingenting, fylte ut helsekort, tok blodprøver og bare pratet
Åja! Hm virker veldig individuelt da, på ei venninde av meg sjekka di hjertelyd med doppler osv! Men kommer vel kanskje Ann på. Jeg er 10 uker når jeg skal dit på torsdag i allfall
 
Åja! Hm virker veldig individuelt da, på ei venninde av meg sjekka di hjertelyd med doppler osv! Men kommer vel kanskje Ann på. Jeg er 10 uker når jeg skal dit på torsdag i allfall
Da var hun sikkert lengre på vei? Ingen som vil sjekke hjertelyd eller lignende når man er bare noen uker inn i svangerskapet
 
Sjekket urinprøve, fylte ut papirer og sjekket blodtrykk. Hun prøvde også å høre med doppler etter hjertelyden, men det var for tidlig. Var der når jeg var 10+5. Ingen gynekologisk undersøkelse.
 
Back
Topp