Fikk høre hjertelyden og alt stemte med målingene at jeg er 13 uker på vei på lørdag
Var VELDIG godt å få høre hjertelyden, for det eneste "beviset" jeg har hatt på at jeg er gravid er kun den første testen jeg tok da vi fant ut at jeg var gravid!
Men har ikke vært urolig eller nervøs i det hele tatt, for alle symptomene har vært der! ekstrem kvalme,trøtthet og ømme bryster. Ville vente til det var gått 12 uker med å gå til legen for å slippe å få sånne svar at han ikke finner hjertelyden, eller at målingene ikke stemmer o.s.v. Har bare tenkt at enten så går det bra, eller så går det til hel.. Og det har heldigvis gått bra
Nå er jeg 12+5, og fikk høre frisk og aktivt hjertelyd idag
Så er det å glede seg til ultralyden som blir i løpet av august på sykehuset 
Hei å hopp jeg er så glad i dag
Men har ikke vært urolig eller nervøs i det hele tatt, for alle symptomene har vært der! ekstrem kvalme,trøtthet og ømme bryster. Ville vente til det var gått 12 uker med å gå til legen for å slippe å få sånne svar at han ikke finner hjertelyden, eller at målingene ikke stemmer o.s.v. Har bare tenkt at enten så går det bra, eller så går det til hel.. Og det har heldigvis gått bra
Hei å hopp jeg er så glad i dag