Første svangerskapskontroll: check!

Cassy90

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Vårspirene 2021
Herregud så deilig! Hørte hjertelyd med doppler og helsa var tipp-topp. Jeg er så lettet at jeg begynte å gråte. De første 12 ukene har vært helt sinnsykt nervepirrende, men nå kan jeg i alle fall senke skuldrene og vite at alt er bra med mini og meg. [emoji173]️

Flere som har vært på kontrollen enda?

Åh så deilig!! Gratulerer så mye. [emoji173]️[emoji173]️
Jeg skal til gynekologen på mandag. Kjempe spent og grue-gleder meg.

Så fantastiske nyheter [emoji173]
Skal på første kontroll til legen på tirsdag [emoji1]

Jeg var på kontrollen mandag denne uken og hadde lik opplevelse som deg. [emoji173]

Så herlig! Var på første kontroll to dager etter tul, så hørte ikke på hjertet da. Skal ta blodprøver hos legen i uke 12, håper på hjertelyd da! :)

Så herlig. ❤ Jeg har vært på tul 8+0. Så nå er jeg spent på om det fortsatt er liv der inne. Skal til legen om 1 uke, 12+0, men vet ikke om han lytter etter hjertet så tidlig. Jeg kommer nok til å spørre i alle fall.

Så herlig. [emoji173] Jeg har vært på tul 8+0. Så nå er jeg spent på om det fortsatt er liv der inne. Skal til legen om 1 uke, 12+0, men vet ikke om han lytter etter hjertet så tidlig. Jeg kommer nok til å spørre i alle fall.

Jeg var 11+5 igår :) de lyttet hos meg, så det burde de vel hos deg og [emoji5][emoji1308] lykke til [emoji8]

Back
Topp