Første svangerskaps-kontroll

Veron

Glad i forumet
Da var første svangerskaps kontroll hos legen ferdi.

Eneste jeg gjor var vel og ta blodtrykk. hehe Er ikke så langt på veg, er bare 4+3.

Har også fått time til tidlig UL grunnet genfeilen så skal på sykehuset den 22 oktober, og få da se den lille spiren :D *Gleder meg*

Fikk også i same sleng time til ordinær UL og det er 10 Januar :)

Ønsker dere en fin fredags kveld jenter :)

Har ikke rotet meg til å bestille time til jordmor/lege enda jeg:-)

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

Har heller ikke snakket med lege eller jordmor enda. Tror ikke de gir meg time på en god stund enda uansett.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har heller ikke begynt å tenke på time enda :p venter nok til uke 11-12

Jeg venter 1-2 uker til før jeg kontakter lege, men da gjør jeg det fordi jeg vet ikke helt hvor langt på vei jeg er. Jeg kan være en uke eller mer lenger enn tickeren sier, men jeg kan også være en uke mindre. veldig ustabilt i det siste!

Hvis ikke hadde jeg ventet til uke 12, de fleste leger bryr seg ikke om graviditeter før den tiden, pga at sa risikoen er så stor. Det er i hvertfall det jeg har inntrykk av!

Her blir det ikke legetime før uke 12 :) Legen min er ikke interessert før den tid :P

Jeg fikk time når jeg er ca 8uker på vei. Om ca 2uker. Ringte egentlig for veiledning ang medisiner og da fikk jeg time til førstegangskontroll isteden.

Jeg var på legesenteret for å få bekreftet graviditeten der og fikk da time i uke 12. Skal dit på tirsdag og ta blodprøver siden jeg har lavt stoffskifte fra før og det må følges med på :)

Tosola

Back
Topp