Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som synes dette var ubehagelig? Har jo vært til gynekolog før, men dette var litt "ekkelt" synes jeg. Særlig da legen skulle kjenne på hvor stor livmoren var blitt...
Jeg syntes ikke det var ekkelt i det hele tatt.. men nå har jeg aldri brydd meg om gynekologiske undersøklser før heller da..
Han kjente bare fort etter om hvor stor livmoren var ca, og om det stemte med den uka jeg trodde jeg var i. Også kjente han litt på magen og sånn!
Men jeg skvatt da jeg fikk en finger opp i *****
Har faktisk hørt om en til som opplevde det samme som meg, og med samme reaksjon.
Men når jeg spør venninner som har barn nå, har ikke de opplevd det. Gjør legen det bare på noen?
...og vet dere om det bare er første gangen det er gynekologisk undersøkelse? Har bare vært hos legen én gang så langt. Skal på time nr to om fire uker.
Jeg fikk ikke noe finger oppi der nei.. Det spørs helt hvordan livmoren din er..
Noen ganger kjenner de den bedre hvis de putter fingeren oppi rompa.. [&:]
men legen burde vel ha forberedt deg litt da før han stappa finger`n oppi.. [:@]
Jeg er heldig jeg..... Har enda ikke hatt noe gynolog undersøkelse værken hos legen eller sykehuset. Til og med ultralyden jeg tok i uke 8 var oppå magen min.
Jeg kunne ta første lege timen men ville ikke siden jeg hadde 2-3 i uken fra uke 22 til 28 i sist.[:-]