Første store innkjøp!

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
I dag har jeg vært ute med bestevenninen min for å kjøpe seng til lillegull :-D så nå er senga i boks (seng,madrass og overmadrass) plus litt mer! Fikk jaggu meg kjøpt ludde, noen kosebamser, stelleunderlag(på salg) og vogndyne og dyne til seng. Dynene var på salg på KID til 100 og 125 kr:-D
er helt ødelagt etter all shoppingen, men gud å morro dette var! Nå begynner det å bli virkelig :-D

Fler som har begynt med store innkjøp?

Gratulerer med de første innkjøpene :) Her har vi det meste, så ikke startet shoppingen enda :)

Har allerede kjøpt vogn jeg! Synes det var litt tidlig, men klarte ikke å la være :D

Har kun kjøpt nåken småting endå, men har jo da mesta av store ting ette jentungen :p fint for økonomien, men kjedelig for handlelystne meg :p

♥ fjølo mi ♥

Har fått ei seng som er kommet i hus, som jeg skal pusse opp. Den er fra 70-tallet, men god som ny :) ellers henter vi stellebord neste fredag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her venter vi nok litt til.. Har en del etter første mann! Er fortsatt redd for å miste. :/ men etter OUL så blir det nok shopping

Sent from my iPad using BV Forum

Så morsomt!!! :):)

Vi har det meste fra forrige, så trenger ikke så mange store ting egentlig :) men lyst på litt nytt da, men avventer nok shopping litt til tenker jeg :)

Her har jeg nesten alt fra guttungen. Jeg skal vente med handling særlig klær etter vi får se kjønnet. Blir mye klær handling om den blir jente:) har nesten alt i blå farge:p

så morro med litt shopping da :)

jeg har det aller meste fra før av så venter bare på å se om det blir samme kjønn eller ikke :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Så morsomt med shopping. Vi trenger ingenting bortsett fra bilstol så litt kjedelig egentlig. Men veldig økonomisk.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har det meste fra før, og det vi lånte fra svigerinnen min tidligere kjøper vi nå, siden de er ferdig med babyer:) tenker de hvertfall nå;)
Blir det gutt denne gangen, så blir det klesshopping da:)

Kjøp noen klær og et vognteppe, tenker at eg etterhvert må ta med svigermor og mamma på shopping. Sambo synes shopping er så kjedelig så han skal få velge selv.

Back
Topp