Første sprøyte satt!!

*Carrie*

Forelsket i forumet
I dag ble første pueregon sprøyte satt, og det gikk kjempebra [:D]
Hadde grudd meg litt på forhånd, men det gikk kjempebra. Var ikke vondt i det hele tatt!! Jeg var så stolt etterpå, for jeg er egentlig ganske redd sprøyter, men dette hadde jeg innstilt meg på at jeg skulle klare.

Gratulerer[:)][:D][;)]
Ja, jeg husker første stikket jeg også, var litt nervøs ja, men det er jo INGENTING å grue seg for[:D]
Lykke til videre da

ORIGINAL: 1Hege

Ja, jeg husker første stikket jeg også, var litt nervøs ja, men det er jo INGENTING å grue seg for[:D]
Lykke til videre da

Lykke til videre da

Nei, virkelig ikke noe å grue seg for. Men husker godt at pulsen ble litt høy rett før jeg skulle stikke ja. Jeg er på min 6.dag med sprøyter...

Det er så bra alstå at de fleste blir gledelig overrasket over hvor greit det er å sette sprøyter på seg selv, he he....og denne Puregon pennen er en smart opfinnelse da, og sååååå tynn nål da gett.
Skal bli spennedes å følge med på hvordan det går med deg nå, og første ultralyd er jo veldig spenendes da.

ORIGINAL: po

Lykke til videre da

Nei, virkelig ikke noe å grue seg for. Men husker godt at pulsen ble litt høy rett før jeg skulle stikke ja. Jeg er på min 6.dag med sprøyter...

Jeg og! Har du ul på fredag også? [;)]

Så bra at det gikk så greit for deg å sette sprøyta! Håper dagene flyr avgårde fra nå av [:D]

Gratulerer så masse. Nå er du igang![:D]

Har første ultralyd på fredag ja, og er veldig spent! :)

Guria: Så artig at vi ligger likt ann i løypa. Da blir vi sannsynligvis rugere samtidig også :)

ORIGINAL: Guria

ORIGINAL: po

Lykke til videre da

Jeg og! Har du ul på fredag også? [;)]

Så bra at det gikk så greit for deg å sette sprøyta! Håper dagene flyr avgårde fra nå av [:D]

Jeg har  også UL på fredag !!! Spennende!! Da ligger vi helt likt vi da! Artig!!

Tre stykk som ligger likt i løypa, så artig [:D] 
Da blir vi nok rugere samtidig også, og kan være spente sammen.

Back
Topp