Første sprøyte i morgen

Rottis

Forelsket i forumet
[:)][:)]Hei alle sammen[:)][:)]
Hører til her inne jeg nå..
Nå har jeg gått på spray i 17 dager, 3 ganger om dagen og i morgen skal jeg gå ned til 2 ganger om dagen+puregonsprøyter 300 ie i 9 dager...
Gruer meg sinnsykt til sprøytene[:'(][:'(]
Er det noen av dere som vet om det har noe å si tidspunktet mellom spray og sprøyter?
Tenkte jeg skulle ta spray kl 12 og 20 og sprøyte en gang i mellom der..
Hva tror dere om det?

Eg har begynt på sprøyter i dag [:)]... Eg tar den klokka 7 om morningen, men det er jo valgfritt! Skal vere ein gong før klokka 12:00 helst... Du treng ikkje å bekymre deg for dei!  Ein kjenner ingenting når ein stikk inn nåla... det går nok bra skal du sjå! Lykke til i alle fall![;)]

Hei Rottis!
Det er ikke vondt å sette sprøyten i det hele tatt, så ikke noe å grue seg til. Jeg satte sprøyten klokka 18.00 hver dag. Fant ut det passet best fordi jeg da som regel er hjemme på det tidspunktet. Jeg har ikke hørt at man skal sette de før 12.00.

Lykke til! Krysser fingrene for at det blir bebis av det med en gang! [;)]

Hei Rottis
Hvordan går det med sprøytingen?
Jeg skal begynne med sprøyter på onsdagen 2.5, så jeg er så spent.
Kan bli tullete i hodet av dette her, tror jeg[:D]

[:D][:D]Hei[:D][:D]
Nå er jeg på 4 sprøytedag i dag og helt ærlig så har jeg gruet meg unødvendig!!!
Merker ingenting jo[:)][:)]
Eneste jeg merker nå, det er litt småmurring i eggstokkene..
Så jeg er glad at jeg fikk UL på mandag 30.4, da har jeg stukket i 5 dager.
Dette er kjempespennende[:D][:D]
De bivirkningene jeg hadde når jeg kun gikk på spray, forsvant når jeg begynte å stikke[;)]
Ingenting å grue for[:D]

Det var godt å høre.[:)][:)]
Jeg har ingen bivirkninger på nesesprøyen jeg, litt trøtt kanskje, men det kan komme av at det er litt travelt for tiden også da.
Hvilke bivirkninger hadde du da?
Jeg skal på ultralyd dag seks og ti. Hvilken dose tar du da?
Jeg skal ta 125 pr dag. Blir sikkert regulert hvis det trengs når jeg skal på ultralyd.

ORIGINAL: Heke

Det var godt å høre.[:)][:)]
Jeg har ingen bivirkninger på nesesprøyen jeg, litt trøtt kanskje, men det kan komme av at det er litt travelt for tiden også da.
Hvilke bivirkninger hadde du da?
Jeg skal på ultralyd dag seks og ti. Hvilken dose tar du da?
Jeg skal ta 125 pr dag. Blir sikkert regulert hvis det trengs når jeg skal på ultralyd.

Hei på deg,Heke[:)]
Jeg hadde masse bivirkninger som hodepine,kvalm og følte meg liksom bare dårlig hele tiden..slapp og sliten..
Men nå som jeg tar sprøyter(300 ie) er alle bivirkninger borte[:D][:D]
Skal på første UL i morgen..spennende[;)][;)]

Å..........? Da har jeg vært veldig heldig jeg da som ikke har noen bivirkninger.
Kor spennenede det blir i morgen da!!!
Jeg må få høre fra deg da!!
Jeg håper jeg får klarsignal til å begynne med sprøytene på onsdagen jeg. Jeg skal ringe å høre om blodprøvene er ok, og hvis de er det skal jeg begynne. Ser fram til det[;)]
Måtte du ta blodprøver og få klarsignal for å begynne med sprøytene, mens du gikk på nesespray?

ORIGINAL: Heke

Å..........? Da har jeg vært veldig heldig jeg da som ikke har noen bivirkninger.
Kor spennenede det blir i morgen da!!!
Jeg må få høre fra deg da!!
Jeg håper jeg får klarsignal til å begynne med sprøytene på onsdagen jeg. Jeg skal ringe å høre om blodprøvene er ok, og hvis de er det skal jeg begynne. Ser fram til det[;)]
Måtte du ta blodprøver og få klarsignal for å begynne med sprøytene, mens du gikk på nesespray?

Hei på deg,Heke[:)]
Ja i dag var jeg på UL da..deprimerende greier..
Jeg hadde kun 2 egg som var 11 og 12 mm og flere små follikler..
Hadde virkelig håpet at jeg hadde flere egg av bra kvalitet, men nå vet jeg jo ikke hvor mye bedre og større de kan bli på 2 dager...

Jeg måtte ikke ta noen blodprøver før jeg begynte med sprayen..

Hei Rottis![:)]
Du må ikke gi opp håpet, mente de sa til meg at de modnes bra de siste dagene. Skal du på UL igjen om to dager?
Jeg fikk no klarsignal på at jeg kunne begynne med sprøytene på onsdagen, jeg gleder meg[:)]
Du er i Danmark du, blir litt reiseregning å på deg da?
Jeg er på privatklinikk jeg også, ble så lei av at ingen ting skjedde på det hæ.... sykehuset.

Jeg er ferdig med min runde medisiner nå (har gjort det to ganger) men hvorfor har du nesespray 3 ganger og 300ie ?!?! Jeg hadde spray 2xdaglig og 150ie ....... ?

Jeg fikk beskjed om å ta spray kl 8 og 20. Og at sprøyta virket best om man tok den på morgenen. Jeg tok den da sånn i 9 tida...

Men du bør heler høre med legen DIN. Er de som vet best!!! Virker som de fleste leger har forskjellige taktikker[;)]

Hadde virkelig håpet at jeg hadde flere egg av bra kvalitet, men nå vet jeg jo ikke hvor mye bedre og større de kan bli på 2 dager...

Kor det går med deg?

ORIGINAL: Cavegirl

Kor det går med deg?

Hei på deg,Cavegirl[:D]
Nei det første forsøket gikk ikke bra..ikke innsett av noen egg..ett ble befrukta men delte seg feil..delte seg i tre..vet ikke helt hva det betyr men legen sa at hvis han satt inn det egget så hadde jeg abortert uansett[:(][:(]
Så nå venter jeg bare på mensen, da skal jeg begynne å stikke på 2 mensdag..slapp heldigvis sprayen denne gang,så da går ting fortere..

Hvordan går det med deg?

Back
Topp