Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjent bevegelser i mange uker no men for 2 dager siden kjente jeg første tydelige sparkigår va samboeren heldig og fikk kjenne spark han og <3 herlig følelse og så arti og endeli kun "dele" litt med far
![]()
Så flott!!Jeg er nå 17+4 og i går fikk mannen kjenne de første sparkeneog så heldig som han var så ble det mange. Rene turnern inni der. Litt hyggelig for far i huset og endelig få kjenne noen av bevegelsene også
![]()
Har ikke kjent noe enda. Ikke en gang en luftboblemen gleder meg. Er 18+0 idag
Heldige dere!
![]()
Så flott!!det er jo en så herlig følelse. Håper han kosa seg
![]()
Er nokk ikke lenge igen dåHar ikke kjent noe enda. Ikke en gang en luftboblemen gleder meg. Er 18+0 idag
Heldige dere!
![]()
Har ikke kjent noe enda. Ikke en gang en luftboblemen gleder meg. Er 18+0 idag
Heldige dere!
![]()

han har så lyst å oppleve mer av mageboeren
kjenner tydelige spark nå så er vel ikke lenge før han og kan kjenne det.Ikke jeg heller, er like langt som degHar ikke kjent noe enda. Ikke en gang en luftboblemen gleder meg. Er 18+0 idag
Heldige dere!
![]()
Ååå så gøy å høre! Mesunnelig heheJeg er nå 17+4 og i går fikk mannen kjenne de første sparkeneog så heldig som han var så ble det mange. Rene turnern inni der. Litt hyggelig for far i huset og endelig få kjenne noen av bevegelsene også
![]()
Jeg er nå 17+4 og i går fikk mannen kjenne de første sparkeneog så heldig som han var så ble det mange. Rene turnern inni der. Litt hyggelig for far i huset og endelig få kjenne noen av bevegelsene også
![]()
17+6 her og ble så misunnelig på dere, men da vi la oss i går, kjente jeg små dult. Ba samboeren legge hånda der det dultet, og etter litt kjente han det ogsåskal si det var en som ble fornøyd ja
![]()