Første spark, for far i huset :)

Så herlig ❤
Sikkert godt for han også å endelig kunne merke mageboeren

Har kjent bevegelser i mange uker no men for 2 dager siden kjente jeg første tydelige spark :D igår va samboeren heldig og fikk kjenne spark han og <3 herlig følelse og så arti og endeli kun "dele" litt med far :D

Har kjent bevegelser i mange uker no men for 2 dager siden kjente jeg første tydelige spark :D igår va samboeren heldig og fikk kjenne spark han og <3 herlig følelse og så arti og endeli kun "dele" litt med far :D

Helt enig! Fint å få delt litt:)

Har ikke kjent noe enda. Ikke en gang en luftboble:) men gleder meg. Er 18+0 idag :) Heldige dere!:)

Jeg er nå 17+4 og i går fikk mannen kjenne de første sparkene:) og så heldig som han var så ble det mange. Rene turnern inni der. Litt hyggelig for far i huset og endelig få kjenne noen av bevegelsene også:)
Så flott!! :) det er jo en så herlig følelse. Håper han kosa seg :)

Så heldige dere er!
Her er det fortsatt noen uker til jeg i det hele tatt kan tenke på å kjenne noe spark eller tydelig bevegelse :(

Har ikke kjent noe enda. Ikke en gang en luftboble:) men gleder meg. Er 18+0 idag :) Heldige dere!:)
Er nokk ikke lenge igen då;) så mye som spiller in med både livmor og plassering på morkaken og ikke minst hvordan babyen ligger :) di har fortsatt god plass der inne og sparker di in mot ryggen så er det vanskeli å kjenne :)e har bakovervendt livmor men heldivis ligger morkaka in mot ryggen:) som regel kjenner jeg bare bevegelse og spark når jeg ligger på rygg å har det stille runt meg så jeg kan slappe av ;)

Samme her. Er 17+1 og har ikke noe særlige tegn til action. :) ..men ser på jo UL at det alltid er veeeldig mye liv, så det er vel bare å vente :shy:

Så gøy! Håper det snart er vår tur! :joyful:

Åå håper min mann også får oppleve det snart:happy: han har så lyst å oppleve mer av mageboeren:happy: kjenner tydelige spark nå så er vel ikke lenge før han og kan kjenne det.

Jeg er nå 17+4 og i går fikk mannen kjenne de første sparkene:) og så heldig som han var så ble det mange. Rene turnern inni der. Litt hyggelig for far i huset og endelig få kjenne noen av bevegelsene også:)
Ååå så gøy å høre! Mesunnelig hehe

Gleder meg også til at min kjære skal få kjenne spark fra hun lille i magen:)

17+6 her og ble så misunnelig på dere, men da vi la oss i går, kjente jeg små dult. Ba samboeren legge hånda der det dultet, og etter litt kjente han det også:):) skal si det var en som ble fornøyd ja:):)

Back
Topp