Første sniktest......

Emz mamma

Elsker forumet
klarte ikke å la være..... men ihvertfall...... den viser en strek uten tvil, den har kanskje bare 1/3 av fargen til konrollstreken men er langtifra vanskeli å se.... så nå angrer jeg nesten bare på at jeg tok den. Statistisk sett så bruker ikke dette å gå så bra. MEN jeg får ta det som et lite håp og så krysser jeg fingrene for at jeg skal få fullføre denne gangen.... [8|] Har bestemt meg for at denne gangen SKAL det gå bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D]

OM NOEN KJENNER MEG HER INNE SÅ BER JEG OM RESPEKT SLIK AT INGEN SIER NOE TIL FAMILIE OG VENNER. Ønsker ikke å skuffe alle igjen..... [&o]

Oooooohhhh, spennende da. Håper streker blir sterkere [:D][:D][:D]

Håper jeg også...... husker da jeg ble gravid med jentungen. Det var skummelt, men alt var så nytt og ukjent så jeg hadde j aldri kjent på noen av de følelsene jeg har nå. Så dette kommer til å bli et mareritt til vi har vært på tidli UL om jeg får komme så langt....

Kjenner det til der ja, er sånn her også, det er så uvirkelig at jeg nesten ikke klarer og tro på dette helt faktisk, men jeg er nok også ganske reservert siden jeg vet jo at ting kan skje underveis. Skal inn på tidlig ul 10 juli [:D]

Oioioi, så spennande Emz mamma!! Krysser fingre for at de neste testane berre blir sterkare!!

ORIGINAL: [miss]

Oioioi, så spennande Emz mamma!! Krysser fingre for at de neste testane berre blir sterkare!!

ORIGINAL: Ivara

Så spennende [:)] Krysser alt for at streken bare blir sterkere de neste dagene!

denne gangen skal det gå bra[;)]kjempe masse lykke til videre med testinga

Nå håper jeg inderlig spiren sitter der den skal denne gangen, dette fortjener du vennen[;)]

ORIGINAL: twinanne

Nå håper jeg inderlig spiren sitter der den skal denne gangen, dette fortjener du vennen[;)]

Tusen takk.... det håper jeg også.... har så merkelig følelse av at det kjennes så riktig ut denne gangen... men er samtidig så redd for akkurat å kjenne på de følelsene.... [8|]

ORIGINAL: Emz mamma

Tusen takk.... det håper jeg også.... har så merkelig følelse av at det kjennes så riktig ut denne gangen... men er samtidig så redd for akkurat å kjenne på de følelsene.... [8|]

Stol på magefølelsen, slik følelse hadde jeg med Daniel Alexander også, men ikke med tvillingene jeg mistet (før uke 12 da så var ikke så langt på veg)

ORIGINAL: Emz mamma

Stol på magefølelsen, slik følelse hadde jeg med Daniel Alexander også, men ikke med tvillingene jeg mistet (før uke 12 da så var ikke så langt på veg)

Det gir meg mot og håp når jeg kan si ting som det er her inne uten å bli "sett rart" på.... Vi er jo ganske kjent med følelser fra A til Å .... så håper virkelig du har rett twinanne.... kanskje er dette "riktig gang" ..... [8|] [:D]

kjære emz mamma. måtte dette gå bra!! krysser fingrene masse for dere.. hurra for positiv test!!! =)
må legge til at det er hyggelig å ha deg aktiv her inne igjen;)

ORIGINAL: [miss]

så spennende, jeg tror det blir en sterkere strek  neste test.
jeg krysser alr jeg har, for dette har jeg ventet på, heier på deg

ORIGINAL: Sarah

kjære emz mamma. måtte dette gå bra!! krysser fingrene masse for dere.. hurra for positiv test!!! =)
må legge til at det er hyggelig å ha deg aktiv her inne igjen;)

Tusen takk Sarah... hender man blir litt fraværende i denne berg -og dalbanen. Men håper jeg blir aktiv her inne i en laaang stund fremover [:D]

Back
Topp