Første skritt

mamma1985

Blir kjent med forumet
Er det mange små som har tatt dine første skritt?
Lillegutt her tørs ikke å slippe seg helt enda. Prøver å ikke stress med det.. Men kjenner at det er ikke lett.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg stresser ikke med det:) blir når det blir:) såvidt han slipper seg nå- snart 14mnd;) jeg var visstnok 16!
Knøtt her er temmelig rakrygget nå så tenker d blir snart:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Frøkna her i huset er 15mnd til søndag,og det var først i slutten av forrige uke at hun virkelig fikk fart på seg. Så nå går hun som bare det,og er så stolt.

Snuppa går ikke. Men reiser seg fra sittende og opp i stående uten å holde seg i noe. Har tatt et steg, men krabbing er fortsatt best. Det kommer når det kommer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan dere love meg at dere nyter det? :D
Mini her har gått siden han var 9 mnd og 13 dager, nå løper han! Hele tiden! Og klatrer på alt, spisebord, vinduskarmer, trapper, stoler, hopper ned fra sofaen... Det er ikke et rolig øyeblikk :p

Min gutt er 13,5 månad. Han har nettopp begynnt å gå litt med gåvagn og når vi håller honom i henderne men står ikke uten stötte og er langt ifra att ta sina förste skritt men det kommer når han er klar för det så vi stresser ikke :)

Hun går bare med gåvogn e.l., eller ved å holde seg i ting..Så hun tør ikke slippe ennå.. Jeg var visst 18 mnd og mannen min var visst 16 mnd når vi begynte å gå

Kan dere love meg at dere nyter det? :D
Mini her har gått siden han var 9 mnd og 13 dager, nå løper han! Hele tiden! Og klatrer på alt, spisebord, vinduskarmer, trapper, stoler, hopper ned fra sofaen... Det er ikke et rolig øyeblikk :p

Ja,jeg nyter det nå. Men må sikkert angre på de ordene om en stund,når hun ikke sitter stille i det hele tatt. Nå krabber hun opp trappa,går ut i gangen og drar i dressen sin(fordi hun vil ut å leke) og går rundt i hagen her hjemme. Hun nærmest løper i stua,men å svinge er litt vanskelig enda. Hun er så nydelig når hun reiser seg opp med rompa i været og videre opp i stående,og gliser av stolthet.

Back
Topp