Første skritt uten å holde i noe eller noen

MiaDenPia

Elsker forumet
idag tok minsten sine første skritt uten å holde seg i noe eller noen ; mamma var så stolt! begynte med ett skritt

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her er det ca 1 1/2 uke siden han gjikk de første skrittene, men nå går han fra stua til kjøkken uten problem. Det gjikk fort unna..
 
Så moro! Lov å være stolt da :)
Her tok mini sine første skritt for to uker sia, og går som bare det. Kunne vel nesten gått norge rundt hvis hu fikk lov :p
 
Her og er de første skrittene tatt:) ser ut som en dritings 90 åring da:D men balansen kommr vel straks får vi håpe;)
 
Last edited:
Så morsomt! Utviklingen går plutselig veldig fort.


*27.08.2013*
*14.04.2015*
 
Tok flere i ettermiddag /kveld jeg satt meg ned på gulvet ca halvmetereren fra tripptrappen hans, så hjalp jeg ham opp i stående posisjon også gikk han til stolen mens han kniste og lo...

Ellers har vi Vært noen timer i byen idag å da hadde jeg med sandalene hans ,, da gikk han kjempe langt mens han holdt i vogna ... har sånn vogn hvor jeg kan vippe ned håndtaket , og han synes det er kjempe gøy å trille den,, som med gåbilen, så da går jeg bare på sia å styrer og dytter litt jeg å,, men har ei henholdsvis lett vogn

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her og er de første skrittene tatt:) ser ut som en dritings 90 åring da:D men balansen kommr vel straks får vi håpe;)
Hihiii full 90 åring :)
Hslapp seg helga før han var året her, mn ser han muligheten til å skynde seg så kryper han ;P


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hihiii full 90 åring :)
Hslapp seg helga før han var året her, mn ser han muligheten til å skynde seg så kryper han ;P


Sent from my iPad using BV Forum
Her og er det kryping eller helst åling som gjelder når hun skal forte deg. Hun har ikke ville krype før nå. Jeg har vært overbevist om at hun kom til å gå før hun kom til å krype. Og jaggu slapp hun seg og dagen etter begynte hun å krype:D

Her er det sånn at når hun tar mange nok skritt så lukker hun øynene og begynner å le og da går jo hun rett i bakken. Så håper hun kan vente bittelitt til med å gå litt mer;)
 
Siden min lille begynt i barnehagen då var det veldig rask utvikling. Hun går og går og prater som hun sier "se på meg hva jeg kan":)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp