Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er første skoledag på ettermiddag/kveld. Krops og tale på trappen og opprop inn i klasser. Barna går alene inn sammen med læreren og når alle klassene har gått så går foreldrene på foreldremøte i gymsalen. Besteforeldre og søsken var velkommen til å se på ute, men fikk ikke lomme inn. Barna var vel da i klasserommet i ca 2 timer, før foreldrene kom dit og kunne ta bilde ved pulten og høre de synge en sang de nettopp hadde lært. De hadde gjort noen oppgaver, levert inn lekser de fikk på besøksdag, sikkert hørt litt på læreren snakke osv.
Andre skoledag var til vanlig tid på dagen og foreldrene leverer utenfor klasserommet/på sfo og går hjem. Helt vanlige dager fra dag nr to altså.
Første skoledag var en kort dag. Vi møtte opp på skolen kl 9 ca. Da ble alle delt inn i klassene utenfor. Vi ble med inn og tok vel bilde, fikk litt informasjon. Også ble vi kasta ut og hjem. Så hu på slutten av skoledagen. Resten av uka var vanlige skoledager.
Den dagen de starta slutta de 1220. Så dra 09 til 1220. Kort dag. Resten av uka var fulle dager. Begynner 0810 til 1400 3 av dagene. 0810 til 1220 en dag. 0810 til 1120 en dag.Var det full dag da?
Jeg synes også det var merkelig for jeg husker jo at min skoledag var på dagen.Høres jo ut som en veldig fin løsning! Men litt rart det var på kvelden, det har jeg aldri hørt om før. Tror det er på dagtid her, men fått lite informasjon fra skolen.
Tror det er samme opplegg her..Vi skal møte klokken ni. Da er det først samling i gymsalen og opprop for barna i klassene. Etter at vi foreldre har tatt bilder må vi gå hjem for så å hente kvart over tolv igjen.
var noe slik her også.De møtte kl 9 trur jeg, ble delt inn i klasser. Gikk inn var der i ca 1 time så var det tid for å reise hjem...