Første sko?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Hva slags sko bør jeg kjøpe til jenta mi som er i ferd med å lære seg og gå? Tips? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Noen "høye" i skinn som gir god støtte for ankelen. Jeg har kjøpt både Ponny og Ecco som første sko. Husk å få de i butikken til å måle foten så du får riktig størrelse:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg anbefaler at hun ikke får sko før hun har gått i 3-4 uker, det er det beste for føttene hennes. :)
Stonz er supert for de som holder på å lære seg å gå, også være mye uten sokker inne (og ute om været tilater)

Når hun har lært å gå er SuperFit eller Ecco i sånn skinnlignende kjempe bra første sko :)

Vi har hatt både ecco, superfit og bisgaard til barna våre som førstegangssko. Fornøyd med alle tre.
Anbefaler å prøve skoen på, da de er ulike på bredde osv. Viktigeste er at de gir god støtte rundt ankelen;)

Vi har hatt både ecco, superfit og bisgaard til barna våre som førstegangssko. Fornøyd med alle tre.
Anbefaler å prøve skoen på, da de er ulike på bredde osv. Viktigeste er at de gir god støtte rundt ankelen;)

Skinntøfler først, de kan fint brukes om sommeren.
Deretter gode sko med støtte oppover anklen, gjerne ecco eller superfit.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vi er veldig fornøyd med superfit :)

Vi har ecco her:)

Jeg anbefaler at hun ikke får sko før hun har gått i 3-4 uker, det er det beste for føttene hennes. :)
Stonz er supert for de som holder på å lære seg å gå, også være mye uten sokker inne (og ute om været tilater)

Når hun har lært å gå er SuperFit eller Ecco i sånn skinnlignende kjempe bra første sko :)
Enig :-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vi har disse:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402519555074.jpg
    1402519555074.jpg
    86 KB · Visninger: 13
Vi ventet så lenge vi kunne med sko, for det beste for myke barneføtter er å gå uten. Brukte sånne forede poser (vanntette) fra Reima. De første skoene ble i skinn fra ENFANT. Veldig fornøyd med disse, både liten og stor :)
Nå gjelder goretex joggesko og sandaler fra Ecco.

Vi har vært veldig fornøyde med superfit. Lette sko og skikkelig gummisåle. Liker ikke Ecco, synes de er altfor glatte under.

Takk for svar, alle sammen! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Gutten min hadde et par fra Superfit som var kjempefine. Skinnsko med god støtte rundt anklene. Ellers signerer jeg de andre her som skriver at du bør drøye skoinnkjøp til barnet ditt går skikkelig. Føttene har godt av å brukes uten sko på i begynnelsen.

Noen "høye" i skinn som gir god støtte for ankelen. Jeg har kjøpt både Ponny og Ecco som første sko. Husk å få de i butikken til å måle foten så du får riktig størrelse:)

Signerer!

Back
Topp